تاریخ انتشار: 1401/01/28 18:15
کد خبر: 23199

پاداش هنگفتی که رونالدو بابت هت‌تریک دریافت کرد

هت تریک کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی منچستریونایتد مقابل نوریچ سیتی، پاداش هنگفتی برای او به همراه داشت.
پاداش هنگفتی که رونالدو بابت هت‌تریک دریافت کرد

شیاطین سرخ در فصل جاری نتایج چندان خوبی نگرفته اند و حتی مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز برای این تیم چندان میسر نیست. اما کریستیانو رونالدو در اولین فصل حضور خود در یونایتد از نظر فردی عملکردی درخشانی داشته و حالا برای شانزدهمین فصل متوالی، در رده باشگاهی موفق به زدن حداقل 20 گل شده است. او دیروز سه بار دروازه نوریچ را باز کرده و یک تنه باعث شد این تیم به سه امتیاز حساس این مسابقه دست یاید.

کریستیانو رونالدو او این فصل 21 گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده و بر همین اساس یک بند پاداش در قرارداد این ستاره پرتغالی با منچستریونایتد فعال شده است. نشریه سان مدعی شد شصتمین هت تریک دوران حرفه ای 850 هزار پوند درآمد برای کریستیانو رونالدو به همراه داشته است.

در واقع هت تریک او باعث شد رونالدو 750 هزار یورو پاداش برای رسیدن به 20 گل در این فصل و همچنین 100 هزار  پوند دیگر برای گل سوم خود دریافت کند. پس از رسیدن به هدف اولیه خود، ستاره پرتغالی مانند دیروز به ازای هر گل دیگری که در این فصل به ثمر رساند، 100 هزار پوند اضافی دریافت خواهد کرد. رونالدو 37 ساله قاعدتا عنوان بهترین گلزن یونایتد در فصل جاری را کسب می کند و حدود یک میلیون پوند از این بابت به حساب او واریز خواهد شد. اما اگر کریستیانو رونالدو موفق شود به رکورد 30 گل برسد، حدود 2.75 میلیون پوند در کل دریافت خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488d5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشش رونالدو برای فراموشی هفته دشوار (عکس)