تاریخ انتشار: 1401/01/29 15:20
کد خبر: 23163

توپ هت‌تریک، عامل دعوا سر رونالدو و مسی؛ تو هنوز بهترین را ندیدی!

هیچ‌کس فکر نمی‌کرد به جا آوردن یک سنت به یک ماجرای جذاب اینستاگرامی منجر شود.
توپ هت‌تریک، عامل دعوا سر رونالدو و مسی؛ تو هنوز بهترین را ندیدی!

دیگر همه از چند و چون پنجاهمین هت‌تریک دوران باشگاهی کریس رونالدو در جریان بازی دیشب منچستریونایتد مقابل نوریچ خبر دارند اما اتفاقات حاشیه‌ای رخ داده پس از این بازی هم در نوع خودش جالب بود.

همه چیز از یک توپ شروع شد

طبق یک قرارداد نانوشته، رقم‌زننده هت‌تریک در پایان بازی توپ را به خانه می‌برد و رونالدو وقتی قصد داشت توپ را با خودش ببرد، درخواست بازیکن نوجوان تیمش ، مسیر ماجرا را عوض کرد. قضیه از این قرار بود که آلخاندرو گارناچو بازیکن 17 ساله آکادمی منچستریونایتد که این بار فرصت یافته بود روی نیمکت تیم بزرگسالان بنشینید با یک هدیه غیرمنتظره، سواپرایز شد؛ رونالدو سمتش آمد و توپ بازی را به عنوان هدیه به او داد. این نوجوان 17 ساله هم ذوق‌زده از این اتفاق، ماجرا را در اینستاگرام علنی کرد.

واکنش آگوئرو؛ تو هنوز بهترین را ندیده‌ای

آلخاندرو با انتشار تصویر توپ اهدا شده از سوی رونالدو در اینستاگرام، این عبارت را نوشت: «بهترین بازیکن تاریخ!» این عکس و نوشته به شدت مورد توجه قرار گرفت و در این بین واکنش‌ها هم جالب توجه بود. یکی از اولین و بهترین واکنش‌ها از آن سرخیو آگوئرو، اسطوره منچسترسیتی بود. او به عنوان دوست نزدیک لیونل مسی، نتوانست «بهترین نامیده شدن رونالدو» از سوی این نوجوان را تاب بیاورد و در پاسخ به او نوشت: «دلیلش این است که هنوز کنار بهترین بازیکن یعنی لیونل مسی بازی نکرده‌ای!»

جوان احتمالا آینده‌دار 

در این بین، شاید بیش از همه گارناچو مورد توجه قرار گرفت. گارناچوی تا دیروز گمنام در رده‌های پایه برای اسپانیا بازی کرده اما اخیرا در لیست تیم بزرگسالان آرژانتین قرار گرفته است. هر چند بازی‌های چندانی از او ندیده‌ایم اما ظاهرا آنقدر خوب بوده که رانگنیک هم به تمجید از او پرداخته و این بازیکت را یکی از آینده‌دارترین جوانان حاضر در آکادمی شیاطین سرخ دانسته است. فراتر از دعوای مسی و رونالدو باید دید عاقبت آلخاندرو چه می‌شود و آیا درخششش به همین یک اتفاق شبکه مجازی منحصر می‌شود یا بازی‌ها و گل‌هایش بیش از اتفاقات حاشیه‌ای در خاطره‌ها می‌ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oan7q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار: سعی کردم به بارسلونا بازگردم اما نشد