تاریخ انتشار: 1401/01/30 18:47
کد خبر: 23120

چراغ سبز ستاره برزیلی؛ آماده بازگشت به میلان هستم

پاتو، ستاره برزیلی و سابق میلان رویای بازگشت دوباره به این تیم را در سر دارد.
چراغ سبز ستاره برزیلی؛ آماده بازگشت به میلان هستم

پاتو در ژانویه 2008 به میلان پیوست و در 150 بازی 63 گل با لباس این تیم به ثمر رساند. علیرغم شروعی بسیار خوب و امیدوارکننده، دوران اوج حضور پاتو در میلان طولانی نبود و این بازیکن برزیلی روسونری را در سال 2013 به مقصد کورینتیانس ترک کرد. حالا پاتو که تا دسامبر 2022 با اورلاندو سیتی قرارداد دارد، در آرزوی بازگشت به باشگاه سابق خود میلان است.

پاتو گفت: "اگر به گذشته بازگردم از پدر و مادرم می خواهم که در میلان پیش من بمانند. باشگاه با تمام توان برای من تلاش کرد و من عاشق میلان هستم، اما در لحظات سخت تنها بودم. وقتی راهی میلان شدم خیلی جوان بودم و پدر و مادرم مدتی پیش من بودند، اما در ادامه به برزیل بازگشتند. اگر آنها پیشم می ماندند بیشتر حمایت می شدم.

در اورلاندو احساس خوبی داشته و با این تیم قرارداد دارم، اما پائولو مالدینی می داند که آماده بازگشت هستم. حالا من بالغ تر شده، نگرش متفاوتی نسبت به فوتبال دارم و می توانم برای بازیکنان جوان مفیدتر باشم. دلم برای ایتالیا و ایتالیایی ها تنگ شده است. همیشه به همسرم می‌گویم یک روز تو را به ایتالیا می‌برم تا بفهمی در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم. میلان در زندگی یک شهر مهم بود. من آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم و دلم برای همه چیز در این شهر تنگ شده است.

پیش بینی بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا برابر اینتر؟ بازی مشکلی خواهد بود و میلان حق اشتباه ندارد. آنها می توانند عنوان قهرمانی لیگ را نیز کسب کنند و شکست دادن رقیب در کوپا ایتالیا به میلان انگیزه بیشتری می دهد. اولیویه ژیرو بازیکنی قوی است و رافائل لیائو باید حرکات مناسبی داشته باشد. ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و همیشه مقابل اینتر شرایط اینگونه است. من در تیمی پر از بازیکنان بزرگ بازی کردم. این میلان در حال پیشرفت بوده و آینده درخشانی دارد، زیرا مدیران به خوبی در حال ساختن تیم هستند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3workx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



میلان در فکر جذب پاتو