تاریخ انتشار: 1401/02/03 12:32
کد خبر: 22978

شوخی پپ با بحران سیتی؛ وینگرها در خط دفاع؟

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، شوخی جالبی را با بحران مصدومیت ایجاد شده در این تیم مطرح کرد.
شوخی پپ با بحران سیتی؛ وینگرها در خط دفاع؟

منچسرسیتی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد میزبان واتفورد است.

بحران مصدومیت بازیکنان کلیدی چون جان استونز، کایل واکر و ناتان آکه در ترکیب این تیم باعث شده که آنها شرایط سختی را در خط دفاعی تجربه کنند و این اتفاق در آستانه دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید نگرانی‌ها را برای این تیم افزایش داده است.

گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره بحرانی که گریبانگیر بازیکنان تیمش شده گفت:« در حال حاضر ما قطعا به دردسر افتاده‌ایم. ما مشکلاتی در بسیاری از پست‌های مهم داریم و باید با این شرایط سازگار شویم. بازیکنان از شرایط سخت ما خبر دارند و شاید یکی از وینگرها مجبور شود در پست مدافع میانی به میدان برود!»

با این حال و علیرغم شرایط سخت به وجود آمده با توجه به مصدومیت بازیکنان، گواردیولا همچنان می‌گوید که علاقه‌ای به داشتن تعداد بازیکنان بیشتر ندارد.

این مربی اسپانیایی در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« من داشتن تیمی بزرگ‌تر را نمی‌پسندم. از این که باید چهار یا پنج بازیکن را روی نیمکت قرار دهم و بازی به آنها نرسد ناراحت هستم و نمی‌خواهم که این عدد به هشت یا 9 بازیکن برسد.»

سیتی در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و امیدوار است که با وجود بحران ایجاد شده در خط دفاعی بتواند سه امتیاز این بازی را به دست آورده و صدرنشینی‌اش را در هفته‌های پایانی لیگ برتر همچنان حفظ کند.

1qdhppyx

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bykg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: اول با اتلتیکو بازی داریم بعد لیورپول