تاریخ انتشار: 1401/02/06 23:05
کد خبر: 22817

عصبانیت شدید سرمربی طارمی در لحظه اعتراض به داور+ عکس

سرمربی پورتو، از قضاوت داور دیدار تیمش برابر براگا بسیار عصبانی به نظر می‌رسید.

عصبانیت شدید سرمربی طارمی در لحظه اعتراض به داور+ عکس

بعد از شکست شب گذشته پورتو برابر براگا سرجیو کونسیسائو به‌شدت نسبت به عملکرد داور بازی یعنی هوگو میگل معترض بود؛ باختی که باعث شد به روند شکست‌ناپذیری تاریخی پورتو تحت هدایت سرجیو کونسیسائو پایان داده شود و از طرف دیگر کسب عنوان قهرمانی توسط این تیم را به تعویق بیاندازد.

سرمربی پورتو در پایان بازی در گفت‌وگو با اسپورت تی وی اذعان کرد که در مورد نمایش داور که پنالتی را روی مهدی طارمی اعلام نکرد، چیزی برای گفتن ندارد. کونسیسائو بعد از بازی گفت: "او کیفیت داوری در بازی‌هایی با کمی فشار را ندارد. او در قضاوت بازی‌های ما بدشانس بوده و اشتباهاتی انجام داده که نتایج را تحت تاثیر قرار داده است. بازیکنان می‌دانند که ما چه کارهایی انجام نداده‌ایم و چه فاکتورهایی را از خود ارائه ندادند. ما اینجا هستیم تا بجنگیم."

عصبانیت شدید سرمربی طارمی در لحظه اعتراض به داور+ عکس

این شکست باعث شد که بعد از 58 بازی سرجیو کونسیسائو با پورتو شکست بخورد. تیم پرتغالی در این مدت نتایج خیره کننده‌ای کسب کرده است و همین موضوع باعث شده که آنها در آستانه قهرمانی در لیگ این کشور قرار بگیرد. سرمربی پورتو در واکنش به متوقف شدن این رکورد نیز گفت: "ما به باختن در اینجا عادت نداریم. لازم نیست سرت را بلند کنی، باید پایین بیایی و به کارهایی که انجام ندادی فکر کنی. مانند سال گذشته در این هفته‌های پایانی لیگ ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد. ما باید قوی‌تر باشیم‌."

گفتنی است؛ در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ پرتغال پورتو با 82 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است. اسپورتینگ لیسبون با 6 امتیاز کمتر این تیم را تعقیب می‌کند و به نظر می‌رسد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تیم سرجیو کونسیسائو قهرمان این فصل از لیگ پرتغال لقب خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qazlj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ برتر پرتغال| برتری پورتو با گلزنی و ۲ پاس گل طارمی