تاریخ انتشار: 1395/08/16 23:04
کد خبر: 250546

کلوپ: از ترکیب فعلی راضی ام/ اگر سوارز هم بود نیمکت نشین می شد

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول تاکید کرد شرایط در این باشگاه تغییر کرده و نباید اتفاقات را با گذشته مقایسه کرد.
کلوپ: از ترکیب فعلی راضی ام/ اگر سوارز هم بود نیمکت نشین می شد

به گزارش فرتاک ورزشی، امروز عصر لیورپول موفق شد با ارائه نمایشی مقتدرانه، با 6 گل از سد واتفورد عبور کرده و به صدر جدول لیگ برتر تکیه بزند. کلوپ وی همچنین تاکید کرد که اگر لوییس سوارز در تیم فعلی لیورپول بازی می کرد، روی نیمکت قرار می گرفت.

 

کلوپ گفت: "از ابتدای فصل تلاش می کنیم تا حداکثر امتیازات را جمع آوری کنیم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. در نهایت نیز مشخص می شود که چه رتبه ای در جدول نصیب ما خواهد شد. در حال حاضر علاقمند نیستم تا در مورد جایگاه پایان فصل و عنوان نهایی لیورپول صحبت کنم و تنها نکته مهم برای من، قدرت لیورپول در ارائه یک فوتبال خوب و پیروز شدن در مسابقات است. از ترکیب تیم و شرایط راضی هستم و اطمینان دارم اگر لوییس سوارز در لیورپول فعلی بازی می کرد روی نیمکت قرار می گرفت.

 

بازی کردن به این شکل در همه بازی ها دشوار است و این تنها چیزی است که در حال حاضر می توانم عنوان کنم. در حال حاضر مهم نیست ما چه جایگاهی در جدول داریم زیرا من می دانم که این شرایط در سالهای پیش و دو، سه قبل نیز اینجا تکرار شده است و بسیاری از مردم شرایط فعلی ما را با آن مقطع مقایسه می کنند. اما باید در نظر داشت که همه چیز در اینجا تغییر کرده است و شباهتی به 2 سال قبل یا 25 سال قبل ندارد".


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyjlm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ: از داشتن این بازیکنان خوشحالم