تاریخ انتشار: 1401/02/09 23:07
کد خبر: 22666

فصل برای ستاره گران‌قیمت یونایتد تمام شد

به نظر می رسد جیدون سانچو، ستاره انگلیسی منچستریونایتد ادامه فصل را از دست بدهد.
فصل برای ستاره گران‌قیمت یونایتد تمام شد

تابستان سال گذشته بود که بعد از اخبار و شایعات فراوان، در نهایت منچستریونایتد موفق به جذب جیدون سانچو از دورتموند شده و انتقال یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال انگلیس را با رقم 85 میلیون یورو نهایی کرد. اما فصل برای این بازیکن جوان چندان خوب آغاز نشد و اوله گونار سولسشر در هفته های ابتدایی چندان اعتقادی به قرار دادن جیدون سانچو در ترکیب ثابت نداشت.

علیرغم درخشش در هفته های ابتدایی زیر نظر رالف رانگنیک، در ادامه نیز شرایط چندان برای او خوب پیش نرفت و او در مجموع در اولین فصل حضور خود در اولدترافورد نتوانست انتظارات را برآورده کند. حالا رالف رانگنیک اعلام کرد فصل احتمالا برای جیدون سانچو به پایان رسیده و بعید است او بتواند در هفته های آتی یونایتد را همراهی کند.

رالف رانگنیک در این رابطه گفت: "جیدون سانچو تب کرده و دچار التهاب لوزه شده است. به همین دلیل او برای بازی مقابل چلسی در دسترس نبود و قطعا برای دو بازی بعدی نیز قادر به بازی کردن نخواهد بود. امیدوارم پزشکان بتوانند این التهاب را کنترل کنند و این اتفاق ممکن است در پایان فصل رخ دهد. اینطور که به نظر می رسد، ممکن است جیدون سانچو تا پایان فصل به دلیل التهاب لوزه غایب باشد و البته به احتمال زیاد در بازی مقابل برنتفورد در دسترس نخواهد بود. تا آخرین بازی فصل در برابر کریستال پالاس حدود سه هفته باقی مانده، اما در دو بازی بعدی که بعید است شاهد حضور سانچو در ترکیب باشیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ravgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سانچو؛ برنده اصلی اخراج سولسشر از یونایتد