تاریخ انتشار: 1401/02/11 12:39
کد خبر: 22606

ادای احترام رئالی‌ها به رونالدو؛ تشویق CR7 در برنابئو

نام کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، پس از چند سال بار دیگر در سانتیاگو برنابئو طنین‌انداز شد.
ادای احترام رئالی‌ها به رونالدو؛ تشویق CR7 در برنابئو

 رونالدو چند روز قبل اعلام کرد که فرزندان دوقلویش به دنیا آمده‌اند اما پسرش پس از تولد از دنیا رفته و این موضوع واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.

این اتفاق در شب بازی منچستریونایتد برابر لیورپول رخ داد و به همین دلیل مدیران یونایتد به این بازیکن اجازه دادند تا برای حضور در کنار همسر و سایر اعضای‌ خانواده‌اش در این بازی حضور نداشته باشد.

با این حال تماشاگران حاضر در آنفیلد در دقیقه هفتم این بازی از جای برخاسته و برای ادای احترام به رونالدو، این بازیکن را مورد تشویق قرار دادند.

این اتفاق در بازی بعدی منچستریونایتد برابر آرسنال که با بازگشت این ستاره پرتغالی به ترکیب این تیم همراه بود نیز تکرار شد و آنها یا تشویق این این بازیکن در دقیقه هفتم همدردی خود را با او ابراز کردند.

روز گذشته نیز نوبت به هواداران رئال مادرید رسید که در جریان پیروزی 0-4 تیم‌شان برابر اسپانیول یاد این بازیکن سابق را زنده نگه داشته و با اتفاقی که برای او رخ داده بود ابراز همدردی کردند.

رئال مادرید روز گذشته موفق شد با پیروزی برابر اسپانیول قهرمانی خودش را در رقابت‌های این فصل لالیگا مسجل کرده و این جام را برای سی و پنجمین بار به خانه ببرد.

هواداران رئال در دقیقه هفتم این بازی نام رونالدو را روی سکوهای این ورزشگاه فریاد زدند تا ادای احترامی به این بازیکن که آقای گل تاریخ این باشگاه نیز به حساب می‌آید کرده باشند و به او و فرزندی که از دست داده ادای احترام کرده باشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bykmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ازار ناپدید شده؛ فوق‌ستاره بلژیکی تاریک‌تر از همیشه