تاریخ انتشار: 1395/08/17 00:58
کد خبر: 250524

هفته دلچسب ایرانی ها در اروپا

بازیهای این هفته لیگهای اروپایی با درخشش بازیکنان ایرانی همراه بود.
هفته دلچسب ایرانی ها در اروپا

به گزارش فرتاک ورزشی،  امشب، شب خوبی برای ایرانی ها در اروپا بود. بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های روسیه، هلند و یونان درخشیدند و با گلها و پاس گلهای شان امیدواری را به تیم ملی برای پیروزی برابر سوریه هدیه دادند.

 

سردار آزمون/ یک گل و یک پاس گل

روستوف در خانه اش با نتیجه 4 بر یک آرسنال تولا را شکست داد. آزمون پاس گل اول را داد و گل دوم را زد. این اولین گل او در این فصل لیگ روسیه بود که در هفته سیزدهم به ثمر رسید. آزمون تا دقیقه 86 در زمین بود.

 

میلاد محمدی/ یک پاس گل

ترک گروژنی در خانه اش میزبان زنیت بود و موفق شد این بازی را با نتیجه 2 بر یک ببرد. پاس گل اول این تیم که بازی را مساوی کرد، توسط محمدی داده شد. او طبق معمول تا پایان بازی در زمین حضور داشت.

 

علیرضا جهانبخش/ یک پاس گل

آلکمار در خانه اش به مصاف آژاکس رفت. این دیدار در پایان برنده نداشت و 2 بر 2 مساوی شد. جهانبخش که هفته پیش پاس گل 3 امتیازی تیمش را داده بود، این هفته هم در دقیقه 79 پاس گل دوم تیمش را داد تا بازی مساوی شود. او هم 90 دقیقه در زمین بود.

 

کریم انصاری فرد/ یک گل

پانیونیوس با یک گل پائوک را شکست داد. این گل 3 امتیازی را کریم انصاری فرد در دقیقه 14 به ثمر رساند. همه کاره این گل مسعود شجاعی بود با مانورهای طلایی اش در سمت راست ولی درنهایت پاس گل به نام محمد بن بوهانه ثبت شد. انصاری فرد در این بازی یک کارت زرد هم گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lrbx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کی روش ترکیب تیم را بهم ریخت