تاریخ انتشار: 1401/02/12 19:51
کد خبر: 22550

ستاره رئال مادرید در ۸ ماه راه ۸ ساله را رفت (عکس)

آاس در گزارش جالب به محبوبیت بالای داوید آلابا تنها ۸ ماه پس از حضور در رئال مادرید پرداخته است
ستاره رئال مادرید در ۸ ماه راه ۸ ساله را رفت (عکس)

بعد از 13 سال حضور درخشان در بایرن مونیخ و دست یافتن به تمامی افتخارات ممکن، داوید آلابا در نهایت تمایلی به تمدید قرارداد با این باشگاه نشان نداده و در تابستان سال گذشته با رئال مادرید به توافق رسید. داوید آلابا که در این فصل لباس کاپیتان سابق رئال یعنی سرخیو راموس را به تن کرده و حتی در ال کلاسیکو برابر بارسلونا نیز موفق به گلزنی شد.

 

ستاره اتریشی اخیراً به همراه رئال مادرید موفق شد به مقام قهرمانی رقابت‌های لالیگا نیز دست پیدا کند تا شروعی عالی در پر افتخار ترین تیم فوتبال اسپانیا و اروپا داشته باشد. آلابا در اکثر بازی های فصل در ترکیب اصلی رئال مادرید به میدان رفت و نمایش های کم نوسان و فوق العاده ای را از خود ارائه داد تا به قهرمانی تیم کارلو آنچلوتی در لالیگا کمک ویژه ای کرده باشد.

داوید آلابا

آلابا همچنین در قلب خط دفاعی رئال مادرید مثل یک رهبر عمل کرد و تا حدودی توانست جای خالی اسطوره لوس بلانکوس یعنی سرخیو راموس را پر کند. این بازیکن همچنین توانست خیلی زود به یک محبوبیت بالا در بین هواداران رئال مادرید دست پیدا کند. خوشحالی های جالب این بازیکن با صندلی در بازی های اخیر رئال در لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن و چلسی نیز از حرکات جالبی بود که به محبوبیت این بازیکن اضافه کرد.

در همین راستا نشریه‌ آاس اسپانیا نیز گزارشی در این باره منتشر کرده و معتقد است که ستاره اتریشی در 8 ماهی که به رئال مادرید پیوسته توانسته راه 8 ساله را طی کند و خود را در دل هواداران این تیم جا بیندازد.

داوید آلابا

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qm7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خشم بازیکنان اتلتیکو: برای رئال تونل افتخار نمی‌زنیم!