تاریخ انتشار: 1401/02/15 13:05
کد خبر: 22402

پیش‌بینی تیری آنری از برنده فینال لیورپول - رئال‌

تیری آنری معتقد است لیورپول قهرمان این فصل از لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.
پیش‌بینی تیری آنری از برنده فینال لیورپول - رئال‌

 بازگشت بزرگ رئال مادرید برابر منچستر سیتی در دیدار شب گذشته باعث شد که این تیم در آستانه فتح چهاردهمین جام چمپیونزلیگ خود قرار بگیرد. با این حال شاگردان کارلو آنچلوتی کار بسیار دشواری برای تحقق این هدف پیش رو خواهند داشت چرا که آنها باید در دیدار فینال برابر یک تیم بسیار آماده به نام لیورپول قرار بگیرند که کمتر در این فصل شکست خورده است.

با این حال رئال مادرید یک تیم کاملاً غیرقابل پیش‌بینی در این فصل نشان داده است. آنها تا این مرحله نیز کارهایی انجام داده اند که شاید هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد؛ درست مثل دیدار شب گذشته که رئال موفق شد در دو دقیقه به بازی برگردد و نهایتاً با گل کریم بنزما در وقت‌های اضافه به فینال لیگ قهرمانان برسد.

21tujh2t

از همین حالا تنور پیش‌بینی‌ها از فینال لیورپول و رئال مادرید داغ شده است. در همین راستا اسطوره فوتبال فرانسه یعنی تیری آنری نیز پیش بینی خود را از این بازی انجام داده و می‌گوید: "من فکر می کنم که لیورپول در فینال لیگ قهرمانان پیروز خواهد شد. آنها از رئال مادرید قوی‌تر هستند."

آنری درباره برنده توپ طلای بعدی نیز گفت: "دو شانس اصلی برای توپ طلا، بنزما و مانه هستند، بنابراین این فینال لیگ قهرمانان به نوعی حکم یک ادویه اضافه را دارد. من هنوز فکر می‌کنم بنزما باید آن را ببرد، اما اگر لیورپول قهرمان شود، مانه یک برتری قوی خواهد داشت؛ فتح لیگ قهرمانان."

i3tjlii3

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qvy6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی بازی لیورپول - رئال مادرید + فیلم

کلوپ با مثلث MSF به دنبال کامبک تاریخی
لیورپول و چالش شکست رئال در آنفیلد؛

 تکرار فینال کاردیف این بار بدون کاریوس
پیش بازی رئال مادرید- لیورپول