تاریخ انتشار: 1395/08/17 11:47
کد خبر: 250502

آلگری از چالش بزرگ یوونتوس گفت

سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی برابر کیه‌وو به صحبت در مورد چالش بزرگی که پیش‌روی تیمش قرار دارد به صحبت پرداخت.
آلگری از چالش بزرگ یوونتوس گفت

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، پیروزی‌های یوونتوس در سری A  ادامه دارد. این بار بیانکونری‌ با نتیجه دو بر یک کیه‌وو را از پیش  رو برداشت تا به یکه تازی خود در صدر جدول رده بندی ادامه بدهد.

ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت: دیدار بسیار سختی بود. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. برای پیروز شدن مجبور بودیم در بعضی از دقایق ریسک کنیم. خوشبختانه بازی هجومی ما جواب داد و توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. پیروزی در این دیدار خارج از خانه بسیار مهم بود. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. با وجود آنکه کیه‌وو خوب بازی کرد ولی ما با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردیم.

آلگری در پایان سخنانش گفت: یک چالش بزرگ پیش رو داریم و آن اینکه برای حفظ صدرنشینی باید بازی به بازی بهتر شویم. در بازی برابر کیه‌وو پی بردم که خط میانی مشکل دارد. هر چند شب خوبی را پشتسر گذاشتیم،  فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. انتظار داشتم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. به هر حال مهم کسب سه امتیاز بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

یوونتوس با این پیروزی، 30 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی باقی ماند. نزدیک‌ترین تعقیب کننده تیم تحت هدایت آلگری، رم است که 26 امتیازی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27ndyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ساوتهمپتون - اینتر