تاریخ انتشار: 1395/08/17 12:27
کد خبر: 250490

هازارد: توپ طلای فوتبال جهان را می‌خواهم

ستاره بلژیکی چلسی اظهار کرد به دنبال کسب توپ طلای فوتبال است و می‌خواهد هر چه‌ سریع‌تر این جایزه را به خود اختصاص بدهد.
هازارد: توپ طلای فوتبال جهان را می‌خواهم

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، ادن هازارد بر خلاف فصل گذشته در این فصل توانسته عملکرد خیلی مطلوبی داشته باشد. او توانسته است با بازی‌های خوبش به چلسی کمک کند تا در بین سه تیم بالای جدول قرار داشته باشد.

هازارد که در چهار سال اخیر در فهرست نامزدهای توپ طلای فوتبال جهان قرار داشته است، در سال جاری به دلیل بازی‌های ضعیفش در چلسی حتی در فهرست اولیه نامزدهای توپ طلا نیز قرار ندارد. او البته این موضوع را قبول دارد و معتقد است نامش به درستی در فهرست توپ طلا قرار نگرفته است.

 

بهترین بازیکن دو سال گذشته لیگ برتر در این زمینه گفت‌: فصل گذشته خوب نبودم و طبیعی بود نامم در فهرست نامزدهای توپ طلا قرار نداشته باشد ولی می‌خواهم بار دیگر به این فهرست بازگردم. نه تنها می‌خواهم به فهرست بازگردم بلکه قصد دارم توپ طلا را نیز کسب کنم. هدف من این است که به این سطح برسم. فصل گذشته خیلی برایم سخت بود. تلاش زیادی می‌کردم تا بتوانم بازی‌های خوب فصل گذشته خود را تکرار کنم ولی موفق نمی‌شدم. اکنون تلاش می‌کنم مثل وقتی که بچه بودم فوتبال بازی کنم. از بازی کردن لذت می برم چراکه پست بازی من تا حدودی نسبت به قبل فرق کرده است و بیشتر وارد محوطه جریمه می شوم. آزادی عمل بیشتری نصیب من شده است و از این بابت خیلی خوشحال هستم. فکر می‌کنم بتوانم بهتر از گذشته به تیم خدمت کنم.

 

هازارد در ادامه گفت‌: آنتونیو کونته (سرمربی چلسی) تغییرات زیادی در تیم ما ایجاد نکرده است. تنها تغییری که او در چلسی ایجاد کرده این بوده است که آزادی عمل بازیکنان را در تیم بیشتر کرده است و اکنون همه بازیکنان چلسی از شرایط‌شان راضی هستند. دیگر فکر دفاع کردن را در سر ندارم چراکه در سمت راست مارکوس آلونسو را داریم و فقط به پست خودم فکر می‌کنم. در این صورت می‌توانم بازی‌های مهم و تاثیرگذارتری نسبت به قبل برای تیمم داشته باشم.

بلژیک در بازی هفته‌ بعد در انتخابی جام جهانی باید در دیداری حساس به مصاف هلند برود. ستاره آبی پوشان لندن در پایان درباره این بازی حساس گفت‌: هلند فقط برای برد به میدان خواهد آمد. آنها با شکستی که برابر فرانسه داشتند، می‌خواهند هر طور که شده در این بازی پیروز شوند. به همین خاطر باز سختی برابر یکی از تیم‌های مدعی صعود داریم که فکر می‌کنم بازی نزدیکی باشد. باید با تمرکز بالا در زمین حاضر شویم و بتوانیم پیروز مسابقه شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ryb9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته: اگر با چلسی قرارداد نبسته بودم، سرمربی ایتالیا می‌ماندم