تاریخ انتشار: 1401/02/21 22:15
دشواری رقابت با کریم بنزما؛
کد خبر: 22111

چرا ارلینگ هالند پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد؟

بر خلاف اواسط فصل، ارلینگ هالند در نهایت تصمیم گرفت به جای رئال مادرید راهی منچسترسیتی شود.
چرا ارلینگ هالند پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد؟

عصر دیروز باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد با دورتموند در مورد خرید ارلینگ هالند به توافق رسیده و این گلزن جوان از فصل بعد در لیگ برتر بازی خواهد کرد. در ماه‌های اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد آینده ارلینگ هالند مطرح شد و تقریبا همه باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب این بازیکن بودند، اما در نهایت سیتی سریع‌تر عمل کرده و پیش از آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی، شرایط جذب ارلینگ هالند را نهایی کرد.

نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد مدیران منچسترسیتی در مقطعی تصور می‌کردند قرار است ارلینگ هالند به جای این تیم به رئال مادرید ملحق شود، اما نظر این ستاره جوان و نروژی در ادامه فصل تغییر کرده است. در حقیقت به نظر می‌رسد فرم فوق العاده و درخشان کریم بنزما در ماه‌های اخیر، او را متقاعد کرده که سیتی را به جای رئال مادرید انتخاب کند. بنزما در فصل جاری بهترین روزهای دوران ورزشی خود را سپری کرده و از شانس بالایی برای دریافت جایزه توپ طلا برخوردار است.

در صورت انتقال به رئال مادرید، کار ارلینگ هالند برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت دشوار می‌شد، اما شرایط در سیتی این‌گونه نیست و این ستاره نروژی تقریبا رقیب خاصی برای حضور در بین 11 بازیکن برگزیده پپ گواردیولا ندارد. همچنین پدر ارلینگ هالند نیز که روزگاری بازیکن سیتی بوده، از دلایل انتخاب این باشگاه توسط فرزندش برای پنج ساله آینده عنوان شده است

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kebyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت برای هالند فقط بین رئال و سیتی است
بارسا شانس زیادی ندارد