تاریخ انتشار: 1401/02/23 19:08
ایوان در راه لندن؛
کد خبر: 22042

قهرمانِ اینتر با چلسی به توافق رسید!

ایوان پریشیچ، وینگر کروات و تند و تیز اینتر در آستانه انتقال به چلسی قرار گرفته است.
قهرمانِ اینتر با چلسی به توافق رسید!

 ایوان پریشیچ، ستاره کروات و 33 ساله بار دیگر کیفیت خود را در جریان پیروزی 4-2 نراتزوری در فینال کوپا ایتالیا مقابل یوونتوس در روز چهارشنبه ثابت کرده و دو بار در اوقات اضافی برای تیم سیمونه اینزاگی موفق به گلزنی شد تا اینتر رقیب دیرینه خود را مغلوب کند. اما در پایان همان مسابقه بود که ایوان پریشیچ در مورد مذاکرات برای تمدید قراردادش ابراز ناراحتی کرده و مدعی شد احتمال انتقال آزاد در فصل تابستان امسال به تیمی دیگر برایش وجود دارد. ایوان پریشیچ در این فصل یکی از بهترین بازیکنان اینتر بوده و نقش مهمی در نتایج این تیم ایفا کرده است.

حالا اسپورت مدیاست مدعی شد ایوان پریشیچ از نظر شخصی با چلسی برای فصل تابستان به توافق رسیده و این انتقال به زودی نهایی خواهد شد. تنها جزئیاتی نه چندان مهم و تست پزشکی معمول باقی مانده و به زودی ایوان پریشیچ رسما لباس چلسی را به تن خواهد کرد.

مدیران اینتر اخیرا قراردادی دو ساله با دستمزد خالص 4.5 میلیون یورو به اضافه پاداش را برای ایوان پریشیچ ارسال کرده اند. اما این ستاره کروات ترجیح می دهد قراردادی سه ساله با دستمزد کمی بالاتر داشته باشد و به نظر می رسد چلسی موفق به برآورده کردن خواسته های مورد نظر این بازیکن شده است. ایوان پریشیچ دو سال قبل نیز با بایرن مونیخ به صورت قرضی به توافق رسیده و مدتی برای این تیم نیز بازی کرد. البته اینتر در فصل زمستان روبین گوسنس، مدافع آلمانی آتالانتا را در همین پست جذب کرده و در صورت جدایی ایوان پریشیچ، جانشین او را در اختیار دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ramzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم فرانسوی چلسی زمستان در سن سیرو؟