تاریخ انتشار: 1401/02/26 22:20
کد خبر: 21885

خیانت رئیس بارسلونا به همتای رئالی/ دوستی با دشمن بزرگ سوپرلیگ اروپا!

متحدان پروژه سوپرلیگ اروپا احتمالاً دچار جدایی و تفرقه خواهند شد.
خیانت رئیس بارسلونا به همتای رئالی/ دوستی با دشمن بزرگ سوپرلیگ اروپا!

قرار است خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا و الکساندر چفرین رئیس یوفا، در حاشیه فینال لیگ قهرمانان اروپا در بخش زنان، با هم ملاقات کنند.

دو تیم فوتبال زنان بارسلونا و لیون به دیدار نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در بخش زنان راه‌یافته اند و تا چند روز دیگر در تورین به مصاف هم خواهند رفت تا قهرمان فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ مشخص گردد.

در دیدار نهایی خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به همراه رئیس باشگاه لیون مهمانان ویژه یوفا خواهند بود و در کنار رئیس یوفا بازی را از تماشا نزدیک تخواهند کرد.

 

 

روزنامه موندو دیپورتیوو نوشته که لاپورتا در حاشیه این بازی ملاقاتی با الکساندر چفرین خواهد داشت و تلاش خواهد کرد تا اختلافات این سازمان با باشگاه بارسلونا را کاهش دهد و شرایط را آرام‌تر کند.

پس از مطرح شدن پروژه سوپر لیگ رابطه یوفا با سه باشگاه بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس بسیار تیره شده و لاپوتا می‌خواهد فضا را آرام کند زیرا بارسا با توجه به شرایط بد مالی و اقتصادی نباید به دنبال حواشی بیشتر باشد.

کارشناسان باور دارند که چفرین در تلاش برای منصرف کردن بارسا از حضور در پروژه سوپر لیگ است و اگر چنین شود و این تیم کنار بکشد، لاپورتا به فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید که رابطه خوبی با او دارد، خیانت خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8ykw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژاوی: بارسلونا بخت اول قهرمانی در لیگ اروپا نیست/ امیدوارم مسی و نیمار برنده بازی امشب شوند