تاریخ انتشار: 1401/02/30 19:55
کد خبر: 21725

کونته: توهم توطئه ندارم و تمرکزم روی کسب سهمیه است

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام‌ تئوری‌های مربوط به مسمومیت بازیکنان تیمش را رد کرده و می‌گوید آنها باید روی بازی هفته آخر تمرکز کنند.
کونته: توهم توطئه ندارم و تمرکزم روی کسب سهمیه است

 تاتنهام‌ روز یک‌شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه نوریچ مهمان این تیم خواهد بود.

این بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که تاتنهام در حال حاضر با دو امتیاز بیشتر از آرسنال در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته و شانس اصلی کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده به حساب می‌آید.

پیروزی در این بازی می‌تواند کمک شایانی به این تیم برای حفظ این جایگاه کند و هر نتیجه‌ای جز پیروزی ممکن است شانس توپچی‌ها برای بازگشت به رده چهارم را افزایش دهد.

کونته در کنفرانس خبری پیش از این بازی در پاسخ به سوالی درباره شرایط هری کین گفت:« او آماده است. در آخرین بازی از دژان کولوسفسکی استفاده کردیم و او روز شنبه هم تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی کردن دارد. هری نمی‌خواهد چنین دیدارهایی را از دست بدهد. این بازی برای همه اعضای باشگاه اهمیت خاصی دارد.»

در روزهای اخیر شایعاتی درباره شیوع بیماری در اردوی تیم تاتنهام به گوش رسیده و این مربی ایتالیایی در این‌باره اظهار داشت:« اگر بازی قبل را به خاطر داشته باشید، ما سه یا چهار بازیکن با درد شکم داشتیم. صادقانه باید بگویم که این شرایط این هفته هم ادامه داشت اما ما بر این موقعیت غلبه کردیم. بعضی از اعضای کادر فنی هم چند روز حس خوبی نداشتند. دلیل آن را نمی‌دانم اما این اتفاقی است که رخ داده است.»

او با اشاره به شرایط حساسی که تاتنهام در حال حاضر در آن قرار دارد اضافه کرد:« در حال حاضر این ویروس آخرین مشکل ما به حساب می‌آید. ما در آستانه کسب دستاوری بسیار بزرگ و بسیار مهم هستیم و تمرکزمان کاملا روی این بازی است. شرایط بازیکنان هم همان شرایطی است که در بازی قبلی داشتند.»

بعضی از رسانه‌های انگلیسی به اتفاقی که در سال 2006 رخ داد و مسمومیت بازیکنان تاتنهام که باعث شد آرسنال در هفته آخر بالاتر از آنها سهمیه لیگ قهرمانان را به‌دست آورد؛ اشاره کردند.

سرمربی تاتنهام در پاسخ به سوالی در این‌باره گفت:« من علاقه‌ای به این روایت‌ها و توهم‌ها ندارم. من دوست ندارم بیش از این وارد این بحث شوم. فکر می‌کنم در حال حاضر شرایط خوبی داریم. این هفته خوب کار کردیم و کاملا آماده هستیم. هیچ کس فکر نمی‌کرد این فصل بتوانیم به این جایگاه برسیم. ما به‌سختی تلاش کردیم و حالا همه چیز در دست خودمان است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ez7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته: با یک پنجره نمی‌توان به سیتی رسید
گواردیولا درست گفت؛