تاریخ انتشار: 1401/03/03 15:07
کد خبر: 21556

غیرمنتظره؛ مقصد بعدی گرت بیل لو رفت؟

رابرت پیج سرمربی تیم ملی ولز انتقال گرت بیل به باشگاه کاردیف سیتی منطقه خواهد بود.
غیرمنتظره؛ مقصد بعدی گرت بیل لو رفت؟

با توجه به این که جام جهانی 2022 قراراست پاییز امسال در قطر برگزار شود، گرت بیل امیدوار است که با انتقال به تیمی که فرصت بیشتری برای بازی در آن داشته باشد بتواند نقش موثری در این رقابت‌ها ایفا کند. البته این در صورتی است که ولز بتواند در دیدار پلی‌آف موفق عمل کند و به دور نهایی جام جهانی برسد.

گرت بیل اخیرا در جریان بازی رئال و ختافه به‌شدت از سوی هواداران رئال هو شد و با یک لبخند به این اتفاق واکنش نشان داد. رئالی‌ها معتقد بودند بیل تعهد لازم به تیم را در سه سال گذشته نداشته و تیم ملی کشورش و ورزش گلف را به بازی برای رئال ترجیح داده است.

قبل از اعلام مدیر برنامه ستاره ولزی نیز مشخص شده بود که رئال مادرید هیچ برنامه ای برای تمدید با گرت بیل ندارد. با این حال چند روز پیش ایجنت او یعنی جاناتان بارنت گفت: "بیل در پایان فصل رئال مادرید را ترک می‌کند اما باید منتظر بمانیم و ببینیم تیم ملی ولز چه کار می‌کند. آیا احتمال بازگشت به لیگ برتر انگلیس بیشتر است؟من فکر می‌کنم همین‌طور است، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا ولز به جام جهانی صعود می‌کند یا خیر."

با این وجود گفته می شود که گرت بیل فصل آینده به کار خود در عرصه باشگاهی ادامه خواهد داد و از تیم زادگاهش یعنی کاردیف سیتی به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی این بازیکن نام برده می شود. موضوعی که حالا سرمربی تیم ملی ولز نیز به آن چراغ سبز نشان داده تا شایعه حضور بیل در کاردیف جدی شود‌. رابرت پیج در این باره گفت: "انتقال گرت بیل به کاردیف منطقی خواهد بود اما نهایتاً خود این بازیکن و باشگاه هستند که در این رابطه تصمیم می‌گیرند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekqda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخراج یا تبعید؟ تصمیم نهایی سران رئال درمورد بیل