تاریخ انتشار: 1401/03/10 09:15
کد خبر: 21251

مسی: رئال مادرید؟ همیشه بهترین تیم‌ها قهرمان نمی‌شوند

لیونل مسی در واکنش به قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان گفت همیشه بهترین تیم‌ها قهرمان این رقابت‌ها نمی‌شوند.

مسی: رئال مادرید؟ همیشه بهترین تیم‌ها قهرمان نمی‌شوند

به نقل از بی ساکر،  لئو مسی در مصاحبه‌ای اختصاصی با 'TyC Sports' درباره قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان گفت: رئال مادرید بهترین تیم نبود اما با این حال همه تیم‌ها را شکست داد.

فوق ستاره آرژانتینی درباره قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان گفت: بدون اینکه بخواهیم ارزش این تیم را زیر سوال ببرم باید بگویم که بهترین تیم همیشه برنده نمی شود. رئال مادرید همیشه در مراحل پایانی حضور دارد و بهترین تیم در این فصل لیگ قهرمانان نبود  با این حال آنها همه حریفان خود را شکست دادند.

ستاره پاری سن ژرمن اعتراف کرد آنچه در دیدار برگشت پاری سن ژرمن و رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو رخ داد باعث نابودی تیم پاریسی شد. او گفت: ما در دیدار رفت رئال را شکست دادیم ولی در بازی برگشت نابود شدیم و همه چیز به سود رئال پیش رفت. من سال‌ها، تمام عمرم را از نزدیک با این باشگاه زندگی کرده‌ام و می‌دانستم که ممکن است این اتفاق بیفتد زیرا آن‌ها تیمی هستند که توان تغییر هر نتیجه‌ای را دارند و می توانند از هر نقطه زمین گل بزنند. آنها در ادامه تیم هایی نظیر چلسی، سیتی و لیورپول را از لیگ قهرمانان کنار زدند. 

لیگ قهرمانان اروپا یکی از اهداف اصلی مهاجم آرژانتینی است و او به دنبال کسب دوباره آن است. در همین رابطه مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن گفت: از اینکه نتوانستم در دیدار نهایی باشم ناراحت بودم اما همچنین به من می‌فهماند که همیشه بهترین تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نیست. در لیگ قهرمانان موقعیت ها و لحظات خاص تعیین کننده است. کوچک‌ترین اشتباه شما را حذف می‌کند و هر کسی که برای آن موقعیت‌ها آمادگی بیشتری داشته باشد، در نهایت برنده آن بازی می‌شود یا به فینال می‌رسد. 

او در مورد اعتراض های هواداران پاری سن ژرمن به او در لیگ فرانسه گفت: این اتفاق برای من هم تازگی داشت، شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنم. هرگز در بارسلونا این اتفاق برای من نیفتاده بود. وضعیت هواداران قابل درک است. اولین بار نیست که چنین شرایطی برای تیم اتفاق می افتد و تیم از لیگ قهرمانان حذف شود. هواداران عقیده دارند تیم ستاره های زیادی دارد و باید تا مراحل پایانی رقابت ها برود. حقیقت این است که ترجیح می‌دهم به این اتفاقات فکر نکنم و آن را فراموش کنم در عوض به این فکر می کنم که بتوانم شرایط را تغییر دهم. به این فکر می کنم که تمرکزم را روی تیم بگذارم و می دانم که امسال متفاوت خواهد بود. من برای اتفاقات آینده آماده هستم و باشگاه را به خوبی می شناسم، شهر را می شناسم و در رختکن کمی راحت‌تر هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488xym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تاتنهام امیدوار به پیروزی رئال مادرید در برابر لیورپول