تاریخ انتشار: 1401/03/11 11:51
کد خبر: 21205

در صورت ترک لیورپول؛ صلاح در انگلیس می‌ماند

محمد صلاح، مهاجم مصری، علاقه‌ای به ترک لیگ برتر انگلیس حتی در صورت جدایی از لیورپول ندارد.
در صورت ترک لیورپول؛ صلاح در انگلیس می‌ماند

 قرارداد صلاح با لیورپول تا تابستان 2023 ادامه دارد و مدیران این باشگاه مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن را آغاز کرده‌اند.

با این حال به نظر می‌رسد که هنوز توافقی برای امضای قرارداد جدید بین دو طرف شکل نگرفته و همین نگرانی بسیاری را در بین هواداران این تیم ایجاد کرده است.

پیش از این بسیاری از منابع خبری از احتمال انتقال صلاح به رئال مادرید یا بارسلونا خبر داده و مدعی شده بودند که این بازیکن امیدوار است که چالش جدیدی را در طول دوران فوتبالش تجربه کند.

با این حال، اتلتیک خبر داده که این ستاره مصری ترجیح می‌دهد در لیگ برتر بماند و در این صورت باید به یکی از رقبای لیورپول ملحق شود و این خبر بسیار بدی برای یورگن کلوپ و تیمش خواهد بود.

 

 

 

 

مذاکرات صلاح با باشگاه لیورپول بیش از یک سال طول کشیده و گفته می‌شود که اختلاف اصلی دو طرف بر سر مبلغ پرداختی برای دستمزد این بازیکن است که باعث شده قرارداد جدیدی پس از مدت طولانی همچنان به امضا نرسد.

اتلتیک همچنین مدعی شده که هیچ ملاقات حضوری‌ای در شش ماه اخیر بین صلاح و مدیران لیورپول صورت نگرفته و آخرین باری که مذاکرات به صورت رسمی انجام شد، اختلاف زیاد مبلغ مورد نظر مدیران لیورپول برای پرداخت دستمزد با مبلغ مورد نظر صلاح باعث شد که دو طرف دست از مذاکره بکشند و در انتظار پایان رقابت‌های این فصل بمانند.

این ستاره مصری که در سال 2017 با قراردادی 44 میلیون پوندی از رم به لیورپول پیوست تا به حال 254 بازی برای این تیم انجام داده و 156 گل نیز به ثمر رسانده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayrng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نبرد اندیشه‌ها و‌تفکرات آنجلوتی-‌کلوپ در عروس شهرهای جهان
پیش بازی رئال مادرید-اف سی لیورپول