تاریخ انتشار: 1401/03/12 14:04
کد خبر: 21150

رسمی؛ خوان ماتا از منچستریونایتد جدا شد

خوان ماتا، هافبک 34 ساله اسپانیایی منچستریونایتد پس از هشت سال حضور در اولدترافورد، از این باشگاه جدا شد
رسمی؛ خوان ماتا از منچستریونایتد جدا شد

 انقلاب اریک تن هاخ، سرمربی هلندی و جدید باشگاه منچستریونایتد آغاز شده و در 24 ساعت اخیر جدایی سه بازیکن به نام های پل پوگبا، جسی لینگارد و حالا خوان ماتا قطعی شده است. این هافبک خلاق و اسپانیایی در ژانویه سال 2014 از چلسی به جمع بازیکنان یونایتد پیوست، 285 بازی انجام داد، 51 گل به ثمر رساند و چهار جام قهرمانی نیز به دست آورد. خوان ماتا اولین بازی خود با لباس منچستریونایتد را در جریان پیروزی 2-0 خانگی این تیم مقابل کاردیف سیتی در تاریخ 28 ژانویه همان سال انجام داد. همچنین او آخرین بار در مسابقه خارج از خانه مقابل کریستال پالاس در تاریخ 22 می 2014 با لباس شیاطین سرخ به میدان رفت.

در بیانیه باشگاه خطاب به خوان ماتا آمده است: "از تو متشکریم که هشت سال از دوران حرفه ای خود را به بازی برای منچستریونایتد اختصاص دادی. همه اعضای باشگاه برای تو بهترین ها را در آینده آرزو می کنند."

خوان ماتا در سال های اخیر جایگاه ثابتی در ترکیب یونایتد نداشته و اغلب مسابقات این تیم را از روی نیمکت تماشا می کرد. البته خوان ماتا در سال های افت منچستریونایتد برای این باشگاه به میدان نرفت و نتوانست به موفقیت خاصی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qx8g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساری: هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای سال آینده است