تاریخ انتشار: 1401/03/15 17:03
کد خبر: 21024

مانه: بارسا یا بایرن؟ انتخاب من مارسی است!

سادیو مانه، مهاجم لیورپول، ادعاهای بحث برانگیزی را در روزهای اخیر مطرح کرده است.
مانه: بارسا یا بایرن؟ انتخاب من مارسی است!

 قرارداد مانه با لیورپول در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد که او تصمیمی برای ادامه این همکاری و ادامه حضور در آنفیلد ندارد.

شایعات بسیاری درباره خداحافظی این ستاره سنگالی با هم تیمی‌هایش در رختکن لیورپول پس از شکست این تیم در فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید به گوش رسیده است.

رسانه‌های انگلیسی و آلمانی از علاقه بایرن مونیخ و حتی آغاز مذاکرات این باشگاه با مانه برای جذب او خبر داده بودند و او نیز که در حال حاضر در اردوی تیم ملی سنگال حضور دارد به این شایعات دامن زد.

مانه چند روز قبل مدعی شد که بسیاری از مردم سنگال دوست دارند او از لیورپول جدا شود و به همین دلیل تصمیم دارد به خواسته آنها عمل کند و در تابستان امسال از این تیم لیگ برتری جدا شد.

با این حال او شب گذشته این اظهارات را تکذیب کرده و مدعی شد که آنها فقط یک شوخی بوده است اما باز هم بسیاری از رسانه‌ها معتقد هستند که تصمیم این بازیکن برای ترک آنفیلد جدی است.

اما شگفتی‌آفرینی مانه در اینجا به پایان نرسید. پس از پیروزی 1-3 سنگال برابر بنین، خبرنگاران در میکسد زون از این بازیکن پرسیدند که به کدام تیم از بین بارسا و بایرن مونیخ علاقه بیشتری دارد و او پاسخ داد:« هیچ یک از آنها تیم‌های بدی نیستند اما من مارسی را به عنوان تیم محبوبم انتخاب می‌کنم.»

با این حال جذب این بازیکن برای مارسی بسیار دور از دسترس است، چرا که آنها توانایی مالی کافی برای پرداخت 30 میلیون یورو را ندارند و همچنان انتقال او به بایرن مونیخ محتمل‌ترین گزینه به نظر می‌رسد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45axxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افسوس بی‌فایده سادیو مانه / او همه پیز را از دست داد!