تاریخ انتشار: 1401/03/18 14:54
تا 19 گلوله شلیک شد
کد خبر: 20906

جزئیات تکان‌دهنده از تیراندازی به ستاره تاتنهام

امرسون رویال، مدافع راست برزیلی تاتنهام هفته گذشته در سائوپائولو مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.
جزئیات تکان‌دهنده از تیراندازی به ستاره تاتنهام

 هفته پیش بود که اعلام شد امرسون رویال، بازیکن برزیلی باشگاه تاتنهام انگلیس هدف یک سرقت مسلحانه در برزیل قرار گرفته است. پلیس ایالت سائوپائولو این خبر را تایید و عنوان کرد سارق دستگیر شده است.

 این ملی‌پوش ۲۳ ساله پس از این اتفاق از طریق شبکه‌های اجتماعی اطمینان داد که حالش خوب است. به گفته پلیس، فرد مظنون پس از تیراندازی به یک افسر مجروح و به بیمارستان منتقل شد. به گفته اداره پلیس حداقل ۲۵ گلوله شلیک شده است. بر این اساس، فرد مظنون ابتدا با اسلحه خود فوتبالیست را تهدید کرده و سپس به سمت افسر پلیس تیراندازی کرد.

امرسون رویال، اهل سائوپائولو با خانواده و دوستانش اوقات فراغت خود را سپری می‌کرد. پس از این اتفاق، عکسی در اینستاگرام این بازیکن حرفه‌ای لیگ برتری منتشر شد که او را در کنار افسر پلیس نشان می‌دهد. او در این پست نوشت: تا ابد از شما سپاسگزار خواهم بود.

4dqc5fr4

امرسون در مورد جزئیات حادثه به "اسپورت تی وی" گفت:« در آن لحظه خدا با من بود و این حس را داشتم او مرا تحت کنترل دارد و قرار نیست بمیرم. سابق به من نزدیک شد و به او گفتم که آرام باشد و هر چه بخواهد به او خواهم داد. وقتی به او ساعتم را دادم، از من دور شد و اسلحه اش را بیرون آورد. زمانی که قصد تیراندازی داشت، او را هل دادم که باعث شد تیر هوایی شلیک شود. سپس پلیس به سمت او تیراندازی کرد و در حال فرار نیز مرتب شلیک می کرد و خوشبختانه تیر به کسی اصابت نکرد. 15 نفر دیگر در فضایی کوچک حضور داشتند و خدا را شکر که همه سالم ماندند. فکر کنم تا 19 گلوله شلیک شد. اسلحه او 9 میلیمتری بود و برای یک سارق معمولی، اسلحه ای عادی محسوب نمی شود. درسی شد برایم تا بدون محافظ وارد هر محیطی نشوم.»

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bywne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام جهانی تیراندازی| دست تیم تپانچه به مدال نرسید، تیم تفنگ حذف شد