تاریخ انتشار: 1401/03/19 01:16
کد خبر: 20887

ولز 1-2 هلند؛ توفان در وقت‌های اضافه!

هلند با پیروزی 2-1 مقابل ولز صدرنشینی خود در گروه چهارم لیگ ملت های اروپا را تداوم بخشید.
ولز 1-2 هلند؛ توفان در وقت‌های اضافه!

تیم ملی ولز بعد از صعود تاریخی به جام جهانی که همراه با شکستن طلسم 64 ساله بود بلافاصله به رقابت های لیگ ملت های اروپا برگشت و امشب در شب دوم دور گروهی مقابل تیم ملی هلند به میدان رفت.

ولز که در گام نخست به لهستان باخته بود امشب مقابل هلندی قرار گرفت که بازی اول خود را با پیروزی پرگل 4-1 مقابل بلژیک پشت سر گذاشته بود. بازی دو تیم از ساعت 23:15 روز چهارشنبه با سوت نیبرگ سوئدی در ورزشگاه کاردیف سیتی شروع شد.

ولز بازی را بهتر از میهمان شروع کرد و تا 15 دقیقه نخست توپ و میدان را در اختیار داشت. اولین موقعیت جدی بازی را در دقیقه 25 شاهد بودیم؛ جایی که فلکن با واکنشی دیدنی، شوت خطرناک ویلسون از روی ضربه ایستگاهی را مهار کرد.

هلند بعد از این موقعیت کم کم بر بازی سوار شد اما نتوانست از برتری خود در 45 دقیقه نخست بهره ببرد. این تیم 61 درصد مالکلیت توپ و میدان را در اختیار داشت اما تنها یک شوت به دروازه داشت تا در نهایت بازی در نیمه اول با نتیجه 0-0 به پایان برسد.

میزبان برخلاف نیمه اول، نیمه دوم را تهاجمی تر شروع کرده و خیلی زود هم به گل رسید. کوپمینرز در پنجاهمین دقیقه از بازی، پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و بلافاصله با یک شوت زمینی و محکم دروازه را هدف گرفت؛ گلر ولز هر چه به بدن خود کش داد نتوانست این ضربه را مهار کند و دروازه این تیم باز شد.

ولز که برای جبران شکست بازی با لهستان آمده بود، بعد از دریافت گل، تلاش زیادی کرد تا به گل تساوی دست پیدا کند اما هلند با دفاعی هوشمندانه، کمترین موقعیت گل را به این تیم داد. هر چه بازی دو تیم بعد از گل اول هلند، کم موقعیت دنبال شد اما 5 دقیقه وقت اضافه نیمه دوم فوق العاده جذاب بود و دو گل به همراه داشت.

روی ارسال رابرتز از سمت راست، نورینگتون با ضربه سری دیدنی دروازه هلند را در دقیقه 2+90 باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. این اما پایان کار نبود و تنها دو دقیقه بعد و در حالی که تنها یک دقیقه به پایان بازی مانده بود، وگهورست با ضربه سر شیرجه ای، سانتر مالاسیا از جناج چپ را به گل تبدیل کرد تا میزبان دوباره عقب بیافتد.

بعد از گل دوم هلند، فرصت چندانی برای جبران وجود نداشت و بازی با پیروزی 2-1 این تیم به پایان رسید تا لاله های نارنجی 6 امتیازی شده و در صدر جدول گروه چهارم لیگ ملت های اروپا قرار بگیرند. ولز هم با دو باخت و صفر امتیاز در مکان آخر این گروه حضور دارد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oa9xl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره رئال مادرید و تیم ملی ولز حریف سوم ایران در جام جهانی