تاریخ انتشار: 1401/03/27 17:10
کد خبر: 20547

حمله به ستاره سابق قرمزها بعد از مکالمات عجیب با یک ایجنت

از یک سو پل پوگبا از جشن باشکوه اکران مستندش لذت می‌برد و از سوی دیگر گری نویل ادعا می‌کند که خروج پل پوگبا از منچستریونایتد حس ناخوشایندی بر جای گذاشته است.
حمله به ستاره سابق قرمزها بعد از مکالمات عجیب با یک ایجنت

پل پوگبا هافبک ۲۹ ساله فرانسوی با قراردادی ۸۹ میلیون پوندی در سال ۲۰۱۶ (که در زمان خودش رکوردشکن بود) از یوونتوس دوباره به شیاطین‌سرخ ملحق شد اما در طول ۶ سال حضورش در این تیم نتوانست آنطور که شایسته است بدرخشد. پوگبا در تابستان امسال پس از پایان قراردادش از باشگاه جدا می‌شود و انتظار می‌رود با قراردادی ۴ ساله به آغوش بانوی پیر بازگردد.

قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۸ برای اولین نمایش مستند خود به نام Paul Pogba: The Pogmentary در میامی حاضر شد و همسرش زولای هم در کنارش بود. همچنین برای دیدن این مستند جنجالی، دوستان فوتبالی‌اش از جمله پائولو دیبالا و نامزد آرژانتینی‌اش، اوریانا ساباتینی، هم حضور داشتند.

در یک صحنه از این مستند، پوگبا در حال گفت‌وگو با ایجنت خود مینو رایولا (که به تازگی درگذشت) دیده می‌شود در حالیکه پیشنهاد ۳۰۰۰۰۰ پوندی یونایتد را «هیچی» می‌داند و آن را رد می‌کند.

نویل اکنون ادعا کرده که شش سال گذشته او خاطره تلخی از خود به جای گذاشته است. نویل در گفت‌وگویی در «تیک‌تاک» گفت: «راستش از نظرات پوگبا ناراحت نیستم. فکر می‌کنم زمانی که یک بازیکن باشگاه را ترک می‌کند، می‌تواند هر چه می‌خواهد بگوید. خوب، مشکلی نیست. اما من فکر نمی‌کنم که او در ۶ سال گذشته عملکرد خوبی داشته باشد. فکر نمی‌کنم که باشگاه هم خوب عمل کرده یا با او خوب تا کرده باشد. این شراکت، انصافاً، از هر دو طرف شکست خورده و طبیعی است که چنین حرف‌هایی بزند.»

نویل ادامه داد: «وقتی بازیکنی بعد از ۶ سال با پول‌هایی که خرج شده و دستاوردهای کمی به دنبال داشته می‌رود، هیچ برنده‌ای وجود ندارد. بازیکن ناراضی می‌رود و باشگاه نیز از این موضوع ناراضی است. و این خاطره بدی از خود به جای می‌گذارد زیرا برای دومین بار اتفاق افتاده است. برای او در یوونتوس آرزوی بهترین‌ها را داریم.»

در بخشی از مستند پوگبا، این هافبک با رایولا در حال رانندگی در خودروی رولزرویس در میامی، گفت‌وگو می‌کند. پوگبا در مورد قرارداد جدید احتمالی می‌پرسد: «آیا منچستر پیشنهاد دومی ارائه کرد؟» رایولا پاسخ می‌دهد: «آن‌ها کاملاً می‌خواهند که تو بمانی. برای من، این پیشنهاد چنین چیزی را بازتاب نمی‌دهد. من به آن‌ها گفتم اگر می‌خواهید او بماند، آن پیشنهاد را ارائه ندهید. به آن‌ها می‌فهمانم که اگر واقعاً می‌خواهند تو بمانی و می‌خواهند پروژه‌ای حول تو بسازند، این بار باید متفاوت عمل کنند و پول را روی میز بگذارند.» پوگبا پاسخ می‌دهد: «آن‌ها لاف می‌زنند. چگونه می‌توانید به بازیکنی بگویید که او را کاملاً می‌خواهید و به او چیزی پیشنهاد ندهید؟ هرگز چنین چیزی ندیده بودم. روند فکری من این است که به منچستریونایتد نشان دهم که آن‌ها اشتباه کردند که برای ارائه قرارداد به من صبر کردند.»

پوگبا در دومین حضورش در یونایتد ۲۲۶ بار در تمامی رقابت‌ها بازی کرد. با این حال، در این ۶ سال تنها ۲ جام به دست آورد، هر دو در سال اول. یونایتد در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ تحت هدایت ژوزه مورینیو قهرمان جام اتحادیه و لیگ اروپا شد و این باشگاه در حال حاضر طولانی‌ترین دوران خشکسالی خود در ۵۰ سال اخیر را تجربه می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9zrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره یونایتد تا پایان فصل خانه‌نشین شد