تاریخ انتشار: 1401/03/28 20:12
میلان اشکرینیار در راه جدایی؛
کد خبر: 20492

گام بلند PSG برای خرید ستاره بزرگ اینتر

به نظر می رسد پاری سن ژرمن در مسیر توافق با میلان اشکرینیار، مدافع جوان اینتر قرار گرفته است.
گام بلند PSG برای خرید ستاره بزرگ اینتر

 قرارداد فعلی میلان اشکرینیار با اینتر در ژوئن 2023 به پایان می رسد، اما آنها پیش از این توافق شفاهی بین طرفین برای تمدید با 4.5 میلیون یورو در هر فصل حاصل شده بود. اما مشکلات مالی نراتزوری باعث شد این تیم دوباره و مانند تابستان سال قبل تصمیم بگیرد یکی از ستاره های خود را به فروش برساند.اگرچه خود این مدافع اهل اسلواکی بارها اعلام کرده که می خواهد در سن سیرو بماند، اما به احتمال زیاد در تابستان امسال فروخته خواهد شد.

حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت با انتظار گزارشی مدعی شد اینتر برای فروش میلان اشکرینیار به تیم هایی چون پاری سن ژرمن، چلسی، تاتنهام و منچستریونایتد، رقم 80 میلیون یورو را اعلام کرده است. اما پاری سن ژرمن به این مدافع 9 میلیون یورو در هر فصل پیشنهاد داده که دو برابر دستمزد بعدی او در اینتر محسوب می شود. همچنین به نظر می رسد آنها به زودی رقمی در حدود 70 میلیون یورو برای جذب میلان اشکرینیار به اینتر پیشنهاد می دهند که احتمالا مورد قبول این باشگاه قرار خواهد گرفت.

بدین ترتیب بعد از روملو لوکاکو و اشرف حکیمی و در ادامه آنتونیو کونته، به نظر می رسد یک مهره مهم دیگر اینتر نیز در فاصله یک سال در مسیر جدایی قرار دارد. میلان اشکرینیار در سال 2017 و از سمپدوریا راهی اینتر شده و در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wonav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نیمار در PSG ماندنی شد