تاریخ انتشار: 1401/03/30 15:50
کد خبر: 20416

پاسخ گواردیولا به لاپورتا درباره برناردو سیلوا

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پاسخ رئیس باشگاه بارسلونا را درباره هافبک پرتغالی‌اش داد.
پاسخ گواردیولا به لاپورتا درباره برناردو سیلوا

دو تیم بارسلونا و منچسترسیتی قرار است در تاریخ 24 آگوست (2 شهریور) در یک بازی خیریه در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم بروند. قرار است عواید حاصل از این بازی به امور خیریه اختصاص یابد، دیداری که به ابتکار خوان کارلوس اونسوئه دروازه‌بان و مربی سابق بارسلونا که کمی بیش از دو سال پیش به بیماری دژنراتیوِ غیرقابل درمان ALS (اسکلروز جانبی آمیوتروفیک) تشخیص داده شد، برگزار خواهد شد. دژنراتیو بیماری فرسودگی تدریجی ستون فقرات است و عواید حاصل از این بازی برای مبارزه با این بیماری اختصاص خواهد گرفت.

پپ گواردیولا در نشست خبری که برای این بازی دوستانه برگزار شد، گفت: «ما بهترین بازیکنان خود را برای رویارویی با بارسلونا به نوکمپ خواهیم آورد».

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با قطع صحبت‌های سرمربی منچسترسیتی، گفت: «برناردو سیلوا را هم با خود می‌آوری؟»، که گواردیولا با خنده پاسخ داد: «برناردو سیلوا و 10 بازیکن دیگرمان!».

پپ افزود: «به اعتقاد من برناردو سیلوا با ما به کارش ادامه خواهد داد. هدف باشگاه و ما حفظ او برای فصل آینده است، اما همانطور که پیش از این گفته‌ام دوست ندارم بازیکنانی که ناراضی هستند را در تیم نگه دارم».

برناردو سیلوا که تا تابستان 2025 با منچسترسیتی قرارداد دارد، بار دیگر بحث جدایی‌اش از این تیم انگلیسی مطرح شده، این در حالی است که گفته می‌شود ژاوی هرناندس خواهان اضافه شدن این هافبک پرتغالی به ترکیب کاتالان‌ها شده است.

گواردیولا در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: «بارسا مثل سابق خواهد شد، چون ژاوی روی نیمکت این تیم است. بارسلونا دوباره با او پیشرفت خواهد کرد».

لاپورتا هم تأکید کرد: «ما در حال کار روی داشتن تیمی رقابت‌طلب برای فصل آینده هستیم».

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5emo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گواردیولا: احمق نیستیم که خود را قهرمان بدانیم

گواردیولا: درباره کین دیگر حرف نمی‌زنم
در آستانه رویارویی سیتی و اسپرز؛