تاریخ انتشار: 1395/08/18 10:09
کد خبر: 250308

آگوئرو: باید 6 امتیاز از دو بازی بعد بگیریم

مهاجم گلزن آرژانتین می‌گوید وضعیت آنها در جدول طوری است که باید 6 امتیاز از دو بازی بعدی‌شان در انتخابی جام جهانی کسب کنند.
آگوئرو: باید 6 امتیاز از دو بازی بعد بگیریم

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، تیم ملی فوتبال آرژانتین وضعیت خوبی برای صعود به جام جهانی ندارد و  ممکن است آنها غایب بزرگ جام بیست و یکم باشند. آلبی سلسته هفته‌ آینده دو بازی سخت در پیش‌رو خواهد داشت. آنها در ابتدا باید برابر برزیل در سوپر کلاسیکوی فوتبال جهانی دیدار  کنند و در ادامه در برابر کلمبیا، دیگر تیم مدعی بازی خواهند داشت. یکی از بازیکنان آرژانتین  که در انتخابی جام جهانی  ضعیف ظاهر شده، سرخیو آگوئرو بوده است. او در بازی قبل برابر پاراگوئه یک ضربه پنالتی‌ را از دست داد و یک موقعیت مسلم گلزنی را نیز هدر داد.

آگوئرو که به اردوی تیم‌ ‌ملی آرژانتین ‌اضافه شده است، با حمایت از ادگاردو بائوسا، سرمربی این تیم گفت‌: وقتی شنیدم بائوسا بعد از بازی ضعیف من برابر پاراگوئه از من حمایت کرد، خیلی خوشحال شدم. انگیزه خیلی بیشتری پیدا کردم تا برای او بازی‌های بهتری داشته باشم. همیشه سعی کردم در تیم‌ ‌ملی بهترین بازی‌هایم را به نمایش بگذارم و با این گفته‌های سرمربی  انگیزه من بیشتر شده است. 

آگوئرو که 33 گل در 79 بازی ملی برای تیم‌ ‌ملی آرژانتین به ثمر رسانده است، ‌در ادامه اضافه کرد:  رقابت‌های انتخابی جام جهانی سخت و فرسایشی است. برای بازیکنانی که در انگلیس بازی می‌کنند، این شرایط سخت‌تر است.  در لیگ برتر هم بازهای زیادی داشتم و البته آنجا هم خوشحال هستم که پپ گواردیولا سرمربی تیم از من حمایت کرد و به تیم انگیزه داد. فرقی نمی‌کند مسی در ترکیب باشد یا من و یا گونسالو ایگواین. ما همه از شرایط و برنامه‌های تیم‌مان آگاهی داریم و می دانیم که برای صعود به جام جهانی باید هر دو بازی بعدی خودمان را ببریم. در غیر این صورت شرایطمان سخت خواهد شد. آگاه هستیم که با چه تیم‌هایی بازی داریم. هم برزیل و هم کلمبیا تیم‌های باکیفیتی هستند و امتیاز گرفتن از آنها دشوار است. بازی با برزیل همیشه سخت است ولی اگر بتوانیم پیروز مسابقه شویم اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebgqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارلوس: مارسلو بهترین دفاع چپ جهان است