تاریخ انتشار: 1401/04/05 13:57
کد خبر: 20162

در یک قدمی بازگشت؛ خشم کی‌روش همه‌چیز را به هم زد!

کارلوس کی‌روش با انتشار بیانیه‌ای، به انتقاد شدید از مدیران فوتبال مصر پرداخت.
در یک قدمی بازگشت؛ خشم کی‌روش همه‌چیز را به هم زد!

در شرایطی که بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی مصر در ساعات میانی روز پنجشنبه بسیار محتمل به نظر می‌رسید، CQ با انتشار بیانیه‌ای تند و تیز پرونده حضور دوباره‌اش در جمع فراعنه را برای همیشه بست.

وب‌سایت AfricaFootUnited روز پنجشنبه در گزارشی به نقل از اعضای اتحادیه فوتبال مصر (EFA) ادعا کرد کارلوس کی‌روش یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی ایهاب جلال محسوب شده و در واقع، پس از نمایش ضعیف این مربی قرار است به پست قبلی‌اش بازگردد.

در حالی که رسانه‌های مصری، پرداخت کلیه مطالبات کی‌روش و کادرش و پیامک تشکر کی‌روش از جمال عالم (رئیس EFA) را نشانه‌ای از بازگشت قریب‌الوقوع کی‌روش به نیمکت مصر می‌دانستند، اکنون افشای جزئیاتی از نحوه تسویه مطالبات خشم کی‌روش را برانگیخته است.

کنفدراسیون فوتبال آفریقا کی‌روش را به علت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی مقابل کامرون در جام ملت‌های آفریقا 25 هزار دلار جریمه کرده بود و اتحادیه فوتبال مصر، ظاهرا تصمیم گرفته این جریمه را از مطالبات باقی‌مانده کی‌روش کسر کند تا سرمربی پرتغالی، از خجالت مدیران این اتحادیه درآید.

در پیام منتشر شده کی‌روش می‌خوانیم:

«ولید العطار (مدیر اجرایی اتحادیه)! به نظرم تو فردی نیستی که من را به شام دعوت کردی. چطور می‌توانی با این تصمیم یک‌جانبه به من توهین کنی. روبه‌روی من طوری رفتار می‌کنی که انگار رابطه نزدیکی داریم ولی پشت سر من طور دیگری رفتار می‌کنی.

رئیس فدراسیون در جریان بود که جریمه CAF به دلیل اشتباه زمان‌بندی اعلام شده از سوی کنفدراسیون و پلیس کامرون بود و من تقصیری نداشتم و همه اعضای فدراسیون و کادرفنی شاهد این موضوع هستند. چطور با کاری غیراخلاقی این رقم جریمه را از دستمزد من کم کردی و با این کار به من توهین کردی؟ ننگ بر تو ولید! من مستحق چنین رفتاری از سوی اتحادیه نیستم و به شما قول می‌دهم علیه این اقدام غیراخلاقی‌تان کارهای لازم را انجام دهم».

کی‌روش همچنین تاکید کرده این اتحادیه با زمینه‌سازی، تصمیماتی را با هدف تحریک او و تاثیر منفی بر تصویرش در مقابل افکار عمومی اتخاذ کرده است. کی‌روش عقیده دارد اتحادیه با سلسله تصمیماتی، سعی داشته با خراب کردن چهره او جدایی‌اش را تسهیل کند.

کی‌روش پس از نایب‌قهرمانی با مصر در جام ملت‌های آفریقا، نتوانست این تیم را به جام جهانی 2022 برساند تا از سمت خود کناره‌گیری کند. EFA ایهاب جلال را به عنوان سرمربی تیم منصوب کرد اما مصر در 3 بازی ملی ماه ژوئن 2 بار شکست خورد تا جلال حکم اخراج را دریافت کند. در حالی که نتایج جلال، بازگشت کی‌روش را به مطالبه هواداران و رسانه‌های مصری تبدیل کرده بود، این اختلاف شدید همه درهای بازگشت را بسته و احتمالا به جای همکاری دوباره، باید منتظر رودررو شدن دو طرف در دادگاه باشیم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9b7r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیح باشگاه استقلال درباره محرومیت از نقل و انتقالات