تاریخ انتشار: 1401/04/05 18:11
رافائل لیائو در راه تمدید؛
کد خبر: 20146

جواب رد به رئال مادرید؛ ستاره پرتغالی خواهان ماندن شد

رافائل لیائو تصمیم خود را در مورد آینده گرفته؛ رد پیشنهاد رئال مادرید و تمدید قرارداد با باشگاه میلان.
جواب رد به رئال مادرید؛ ستاره پرتغالی خواهان ماندن شد

قرارداد فعلی رافائل لیائو، مهاجم 23 ساله و پرتغالی میلان در سال 2024 تمام می شود و این باشگاه قصد دارد هر چه زودتر شرایط تمدید قرارداد او را فراهم کند. رئال مادرید در ماه های اخیر به شدت شرایط جذب رافائل لیائو را زیر نظر گرفته و در صورت غفلت میلان، می تواند این مهاجم آینده دار را جذب کند. اما نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد طرفین برای تمدید به توافقات کلی رسیده اند و البته مذاکرات برای یافتن قرارداد مورد نظر میلان و رافائل لیائو ادامه دارد.

روند مذاکرات بدون شک طولانی خواهد بود و بعید است به این زودی توافق برای تمدید حاصل شود. مواردی مانند شرایط پرداخت بدهی تقریباً 20 میلیون یورویی به اسپورتینگ لیسبون و پاداش و موضوعاتی از این دست هنوز به طور کامل حل نشده، اما به نظر می رسد این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

روسونری امیدوار است که رافائل لیائو را تا سال 2027 حفظ کند و در این قرارداد جدید، بند آزادسازی بالایی قرار دهد و در واقع شرایط جدایی این ستاره پرتغالی در فصول بعد را نیز دشوار سازد. رافائل لیائو یکی از ستاره های تیم میلان در فصل قهرمانی این تیم بعد از یک دهه بوده و دردر 34 بازی در سری آ، 11 گل به ثمر رساند و 10 پاس گل نیز ارسال کرد. رئال مادرید بعد از ناکامی در جذب کیلیان امباپه برای توافق با رافائل لیائو وارد عمل شد، اما به نظر می رسد جذب این بازیکن جوان نیز امکان پذیر نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8mlm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی در آستانه جذب نیمار