تاریخ انتشار: 1395/08/18 13:03
کد خبر: 250279

هسکی: لیورپول امسال مدعی جدی قهرمانی است

مهاجم سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس از تیم سابق خود به عنوان یکی از شانس های قهرمانی نام برد.
هسکی: لیورپول امسال مدعی جدی قهرمانی است

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، لیورپول توانست با برتری پرگل برابر واتفورد به صدر جدول لیگ برتر راه یابد تا بعد از یازده هفته از این رقابت ها، صدرنشین لیگ برتر باشد. قرمزها که هنوز نتوانستند قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را کسب کنند، امیدوار هستند بتوانند امسال به این مهم دست یابند. 

امیل هسکی درباره شانس قهرمانی این فصل لیورپول گفت: بازی‌های لیورپول را در این فصل دیدم. باید تاکید کنم لیورپول زیباترین فوتبال را به نمایش گذاشته است. تیم فعلی لیورپول با فصل قبل خیلی تفاوت دارد و این تفاوت بیشتر به نگرش بازیکنان تیم برمی‌گردد. لیورپول را یکی از شانس هاس اصلی قهرمانی لیورپول در این فصل می دانم. با این حال تیم یورگن کلوپ باید اولویت بندی داشته باشد و اول به حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد فکر کند. این لیورول شباهت زیادی با تیمی دارد که لوییس سوارس، دنیل استوریج و رحیم استرلینگ را در خط حمله خود در اختیار داشت. سادیو مانه، فیلیپه کوتینیو و روبرتو فیرمینو در خط حمله باهم هماهنگ هستند. همین باعث شده است تا تیم در خط حمله بسیار موفق باشد و گل های زیادی به ثمر برساند.

هسکی که در 149 بازی با لیورپول توانست 40 گل به ثمر برساند، ادامه داد: خیلی از هواداران لیورپول دوست دارند تیم‌شان در این فصل قهرمان شود. اگر تا پایان نیز حمایت خوبی از تیم‌شان داشته باشند، شاید در آنفیلد بتوانند روز تاریخی را با قهرمانی رد لیگ برتر تجربه کنند. در حال حاضر نمی شود تیمی را به طور قطع مدعی نخست قهرمانی دانست ولی چهره مدعیان مشخص شده است. لیورپول در این بین تیمی است که فوتبال بهتری ارائه داده است. توصیه من به کلوپ این است که فرصت نقل و انتقالات زمستانی را از دست ندهد و تلاش کند تا لیورپول را تقویت کند. بازی‌های دشواری در انتظار تیم‌هاست.  امیدوارم کلوپ از این زمان بهترین بهره را داشته باشد. 

لسترسیتی بعد از قهرمانی در سال گذشته، در سال جاری عملکرد ضعیفی در لیگ برتر داشته است و چه بسا در پایان فصل یکی از تیم هایی باشد که به دسته پایین تر سقوط می کند. هسکی درباره شرایط این تیم نیز گفت: فکر کنم ترس زیادی در بازی بازیکنان لستر است که به دسته پایین تر سقوط کنند و تا زمانی که این ترس از بین نرود، تیم پیشرفت نخواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4da9rw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیش‌بازی سوانزی-منچستریونایتد/ فراموشی در تقابل با زخم همیشگی