تاریخ انتشار: 1401/04/06 19:14
کد خبر: 20094

چرا بایرن مونیخ شانس خرید سادیو مانه را رد کرد؟

میشائیل رشکه، مدیر سابق بایرن مونیخ اذعان داشت که سادیو مانه جدید در سال 2014 مورد توجه این باشگاه قرار گرفته بود.
چرا بایرن مونیخ شانس خرید سادیو مانه را رد کرد؟

بایرن مونیخ پنجره تابستانی را توفانی آغاز کرده و چند روز قبل موفق شد سادیو مانه، گلزن سنگالی و باتجربه لیورپول را با قراردادی سه ساله جذب کند. اما میشائیل رشکه، مدیر سابق این باشگاه مدعی شد نزدیک به یک دهه قبل بایرن مونیخ شانس توافق با مانه را رد کرده است.

در بازی دوستانه پیش فصل سال 2014 بین بایرن مونیخ برابر تیم اتریشی سالزبورگ، مدیران بایرن مونیخ عملکرد سادیو مانه را مشاهده کرده و این ستاره جوان و سنگالی را مورد پسند قرار داده بودند. اما در نهایت انتقال سادیو مانه در آن مقطع به بایرن مونیخ منتفی شد و حالا این بازیکن به عنوان ستاره ای جهانی و مشهور، بعد از هشت سال به بایرن مونیخ محلق شده است.

میشائیل رشکه به نشریه آلمانی کیکر گفت: "در سال 2014، نام سادیو مانه در هئیت بایرن مونیخ به عنوان یک گزینه جدید مطرح شده بود. ما به وضوح او را به عنوان گزینه خوب در خط حمله می دیدیم، اما در آن فصول بازیکنانی مانند فرانک ریبری و آرین روبن در این پست در شرایط بسیار خوبی قرار داشتند و در واقع بهتر از سادیو مانه بودند. البته مانه 22 ساله در آن مقطع نیز یک وینگر بسیار با استعداد، با سرعتی انفجاری، گلزن، رام نشده، فوق‌العاده سریع و با آینده ای فوق العاده بود. اما به نظر می رسید سادیو مانه به اندازه کافی بالغ نشده بود و به همین دلیل انتقال این بازیکن به بایرن مونیخ منتفی شد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8mka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ قطعی شد