تاریخ انتشار: 1401/04/07 20:26
کد خبر: 20050

تن‌هاخ فقط هلندی می‌خواهد؛ شکار جدید از فاینورد

روند تلاشهای یونایتد برای جذب بازیکنان هلندی ادامه دارد و به نظر می‌رسد اریک تن‌هاخ قصد دارد تیمی پر از بازیکنان هموطنش بسازد.
تن‌هاخ فقط هلندی می‌خواهد؛ شکار جدید از فاینورد

 درحالیکه در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره تلاشهای منچستریونایتد برای جذب چندین بازیکن هلندی به گوش می‌رسد، امروز خبر رسید که یک ستاره هلندی دیگر به این فهرست اضافه شده: تایرل مالاسیا، دفاع چپ هلندی باشگاه فاینورد.

از زمانی که اریک تن‌هاخ هلندی به عنوان سرمربی جدید یونایتد انتخاب شده چندین بازیکن هلندی در فهرست خرید شیاطین سرخ قرار گرفته‌اند که مشهورترین آنها فرانکی دی‌یونگ‌، هافبک بارسلونا است. با توجه به اینکه مذاکرات یونایتد با بارسا همچنان ادامه دارد و خرید دی‌یونگ قطعی نشده، امروز خبر رسید که یونایتد پیشنهادی برای خرید یک هلندی دیگر به باشگاه فاینورد ارائه کرده و خواهان خرید تایلر مالاسیا شده است.

بر اساس گزارش‌ها، ایجنت دی‌یونگ و مالاسیا مشترک است و یونایتد به او اعلام کرده که هر دو ستاره هلندی را برای فصل بعد می‌خواهد.

پیش از این تایلر مالاسیا در آستانه پیوستن به لیون در فرانسه بود ولی با پیشنهاد یونایتد به نظر می‌رسد که او بازی زیر نظر اریک تن‌هاخ در اولدترافورد را به حضور در لیون ترجیح بدهد.

مالاسیا تا این لحظه به جز باشگاه فاینورد در تیم دیگری توپ نزده. او اولین بازی خود برای این تیم هلندی را در سال 2017 و در جریان بازی فاینورد و ناپولی در لیگ قهرمانان انجام داد. مالاسیا در حال حاضر بازیکن ملی‌پوش هلندی است و با درخشش در اردیویسی نظر مثبت اریک تن‌هاخ را به خود جلب کرده.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27q6j6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بایرن مونیخ رونالدو را نمی‌خواهد