تاریخ انتشار: 1395/08/18 13:33
کد خبر: 250269

موراتا: ناراحت می‌شوم مرا برابر هم‌تیمی‌ام قرار می‌دهند

مهاجم رئال‌ مادرید در مراسم بهترین‌های نشریه مارکا اظهار کرد به هیچ وجه دوست ندارد از سوی رسانه‌ها مقابل هم‌تیمی خود قرار بگیرد.
موراتا: ناراحت می‌شوم مرا برابر هم‌تیمی‌ام قرار می‌دهند

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، آلوارو موراتا در حال‌ سپری کردن بهترین لحظات دوران حرفه‌ای‌اش است. مهاجم رئال‌ مادرید یکشنبه هفته‌ جاری برابر لگانس در ترکیب اصلی قرار داشت و توانست گل دیگری به ثمر برساند. او اکنون هشت گله است و به عنوان برترین گلزن رئال‌ مادرید در این فصل شناخته می شود.

موراتا پس از دریافت جایزه برجسته‌ترین بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا در مراسم روزنامه‌ مارکا گفت‌: برای من حضور در ترکیب اصلی یا ورود به عنوان بازیکن ذخیره در زمین فرقی ندارد. تنها چیزی که دوست دارم، بازی کردن است که سرمربی در رابطه با آن تصمیم گیرنده نهایی است.

مهاجم اسپانیایی درباره مقایسه‌اش با کریم بنزما نیز گفت‌: دوست ندارم مرا برابر هم تیمی‌ام بگذارند. خیلی ناراحت می شوم که از من به خاطر دفاع از هم تیمی‌ام انتقاد می‌ کنند. سرمربی برای داربی شهر مادرید تصمیم خواهد گرفت که در ترکیب اصلی باشم یا بازیکن ذخیره. همه بازیکنان دوست دارند بازی کنند. اگر به عنوان بازیکن ذخیره یا اصلی بازی کنم، خوشحال می شوم. تنها برای فتح جام‌ها رقابت می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyonz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گابی: نمی خواهیم فاصله ما با رئال بیشتر شود