تاریخ انتشار: 1401/04/15 20:47
کد خبر: 19713

دیبالا به انتظار رونالدو، اینتر به انتظار دیبالا؛ معادله چند مجهولی!

اینتر پس از جذب لوکاکو، برای به خدمت گرفتن دیبالا باز هم باید بازیکن بفروشد.
دیبالا به انتظار رونالدو، اینتر به انتظار دیبالا؛ معادله چند مجهولی!

سومین روز غیبت کریستیانو رونالدو در تمرینات منچستریونایتد، غیبتی که این بازیکن پرتغالی دلیلش را «مشکلات خانوادگی» اعلام کرده، همه توجهات رسانه‌ها را به اردوگاه شیاطین سرخ معطوف کرد.

از هفته پیش، بازار شایعات داغ شد و تور اروپاگردی مدیربرنامه‌های کریستیانو رونالدو این شایعه را قوت بخشید که کریستیانو به سبب عدم حضور یونایتدها در لیگ قهرمانان فصل آینده، به دنبال یافتن تیم جدیدی است و تیم‌هایی که در رسانه‌ها به جذب رونالدو علاقه‌مند هستند از چلسی گرفته تا رم و حتی بایرن‌مونیخ، هرکدام شرایط جالب توجه خودشان را دارند اما با این شرایط، هنوز هم احتمال ماندگاری رونالدو در ترکیب منچستریونایتد، بسیار بالاتر از احتمال ترک این تیم است و باید منتظر ماند و دید رونالدو به همراه هم‌تیمی‌هایش راهی اردوی پیش‌فصل تایلند خواهد شد یا خیر! رزرو بلیت برای رونالدو به مقصد این کشور، تکلیف این بازیکن را تا حدود زیادی روشن خواهد کرد.

دیبالا در دو راهی؟

رسانه‌های ایتالیایی که از ماه گذشته، پس از خداحافظی پائولو دیبالا از یوونتوس او را بازیکن فصل آینده اینتر می‌دانستند و حتی مدارک خرید یک واحد آپارتمان در شهر میلان به دست این بازیکن آرژانتینی برای حضورش در تیم جدید به دست رسانه‌ها رسید، حالا از تمایل پیوستنش به منچستریونایتد، آن هم در شرایطی که سال‌هاست دیبالا در هر پنجره نقل‌وانتقالاتی به شیاطین سرخ پیوند می‌خورد، نوشته‌اند. دیبالا برای پیوستن به منچستریونایتد به انتظار مشخص شدن تکلیف کریستیانو رونالدو است و با توجه به آنکه تحت قرارداد هیچ تیمی نیست، برای جذب این بازیکن هیچ مرحله سختی باقی نخواهد ماند و فقط کافی است تیم خواهان، قراردادی را با شخص دیبالا به امضا برساند.

پایان رویای «لادیلو»؟

اینتر  که در نقل و انتقالات تابستانی، لوکاکو را با قراردادی قرضی از چلسی به مدت یک فصل به خدمت گرفته، امیدوار بود با جذب دیبالا مثلث فاز تهاجمی را قوت ببخشد و با حضور لوکاکو، لائوتارو و دیبالا، عرصه رقابت برای هر حریفی در کورس قهرمانی سری آ را تنگ کند. اینتری‌ها که ادین ژکو را هم در ترکیبشان دارند، برای جذب دیبالا چاره‌ای جز فروش بازیکن نخواهند داشت. ترکیب تحت هدایت سیمونه اینزاگی، فعلاً بازیکنان بسیاری را در فاز تهاجمی در اختیار دارد و بسیاری از آن‌ها دستمزد بسیار بالایی دریافت می‌کنند. بنابراین اینتر برای جذب دیبالا، چاره‌ای جز فروش برخی از آنها از جمله ادین ژکو نخواهد داشت. هواداران اینتر امیدوارند دیبالا را فصل آینده برای جنگیدن در 3 تورنمنت و برای باقی ماندن شانس کسب 4 جام (اینتر در سوپرجام فوتبال ایتالیا هم حاضر است) کنار لائوتارو و لوکاکو، یک خط جلوتر از هاکان چالهان اوغلو در اختیار داشته باشند.

تن‌هاخ دیبالا را می‌خواهد!

عدم حضور کریستیانو در تمرینات و مبهم باقی ماندن شرایطش، باعث شده باشگاه مراسم رونمایی از کیت فصل جدید را به تاخیر بیاندازد تا از بابت حضور یا عدم حضور رونالدو در ترکیب فصل بعد اطمینان حاصل کند. در صورتی که رونالدو فصل آینده را در منچستریونایتد باقی نماند، این باشگاه از لحاظ پرداخت دستمزد به بازیکنان با افزایش بودجه تا 26 میلیون پوند مواجه خواهد بود که این موضوع، شانس عقد قرارداد با بازیکنان دیگری را نیز تحت هدایت تن‌هاخ افزایش خواهد داد که یکی از آن‌ها بدون شک پائولو دیبالا خواهد بود. «توتومرکاتو» در ماه آوریل، پرده از علاقه یونایتد به جذب دیبالا برداشت اما در آن زمان، این شایعه نقل‌وانتقالاتی چندان با اساس به نظر نمی‌رسید و حالا با تایید جانلوکا دی‌مارتزیو، این احتمال قوت گرفته که دیبالا پرواز لحظه آخری به مقصد تایلند را برای حضور در اردوی پیش فصل شیاطین سرخ رزرو کند! تن‌هاخ که در مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2019 با آژاکس به مصاف یوونتوس رفت، از تحسین کنندگان دیبالا به حساب می‌آید و در شرایطی که رونالدو خیال مدیران را از بابت خروج راحت کند، دومینو فعالیت در نقل‌وانتقالات آغاز خواهد شد؛ دومینویی که مهره اولش، خروج رونالدو خواهد بود.

رونالدو در آستانه منفور شدن

بازیکن آزاد بودن دیبالا، این شانس را به مدیران یونایتد خواهد داد که پیشنهاد دستمزد بسیار بالاتری را نسبت به اینتر به دیبالا ارائه کنند. دیبالا شاید تحت هدایت تن‌هاخ با توجه به فعالیت بالاتر در فاز تهاجمی و ایجاد شانس گلزنی برای هم‌تیمی‌ها بر خلاف رونالدو، کمی درخشان‌تر ظاهر شود اما پتانسیل بالای او در شوت‌زنی به دروازه حریفان و تمام‌کنندگی، قطعاً در حد و اندازه‌های کریستیانو نخواهد بود. در صورتی که رونالدو، منچستریونایتد را به بهانه عدم حضور در لیگ قهرمانان ترک کند، یکی از منفورترین بازیکنان در میان هواداران این تیم خواهد شد! چراکه کریس از ماه آوریل می‌دانست شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده حاضر نخواهند بود و دست تن‌هاخ و مدیران را برای فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات، تا ماه ژوئیه در پوست گردو قرار داد. با وجود این که هنوز هم شانس باقی ماندن در یونایتد برای رونالدو بیش از خروج از ترکیب این تیم است، سوال اینجاست که چرا رونالدو، رسماً تکلیفش را با این تیم مشخص نمی‌کند؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8z5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


11 بازیکنی که تیمشان را به رئال مادرید ترجیح دادند؛ وسوسه‌های نافرجام

سومین قهرمانی شیاطین سرخ با سر الکس فرگوسن
تاریخچه فینال لیگ قهرمانان اروپا 2008؛