تاریخ انتشار: 1401/04/18 09:51
کد خبر: 19618

پیشنهاد جدید بایرن مونیخ به یوونتوس برای جذب دلیخت

یک رسانه آلمانی از آماده شدن قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا برای ارائه پیشنهادی جدید جذب مدافع میانی هلندی یوونتوس خبر داد.
پیشنهاد جدید بایرن مونیخ به یوونتوس برای جذب دلیخت

، تابستان امسال برای باشگاه بایرن مونیخ فصلی پرمشغله بوده است. پس از جذب سادیو مانه از لیورپول، قهرمان آلمان حالا تقویت خط دفاعی را در دستور کار قرار داده است و ماتیس دلیخت مدافع میانی یوونتوس هم در صدر فهرست گزینه‌های باشگاه باواریایی‌ قرار دارد.

پیش از این خبرهایی مبنی بر توافق باشگاه بایرن مونیخ با خود بازیکن منتشر شده بود اما مشکل اصلی قیمت بالای بازیکن است. رقم فسخ قرارداد دلیخت با یوونتوس 110 میلیون یورو است و او تا سال 2024 با بانوی پیر قرارداد دارد. با این حال هیچ باشگاهی حاضر به پرداخت این رقم نیست. پیشنهاد اول باواریایی‌ها نزدیک به 50 میلیون یورو بوده که یوونتوس بلافاصله آن را رد کرده است. رقمی که بانوی پیر می‌خواهد بین 80 تا 90 میلیون یورو است اما این رقم هم برای بایرن مونیخ زیاد است.

در همین حال شبکه اسکای اسپورت آلمان مدعی شده است که دو باشگاه در نهایت ممکن است با رقمی در حدود 75 میلیون یورو به علاوه 10 تا 15 میلیون یورو پاداش به توافق برساند و به این ترتیب قراردادی 5 ساله میان به امضای دو طرف برسد. اسکای همچنین نوشته است که دلیخت بایرن مونیخ را به دیگر مشتری‌اش چلسی ترجیح می‌دهد چرا که او در کودکی هم طرفدار این تیم بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rawaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکره چلسی و بایرن بر سر انتقال ویدال