تاریخ انتشار: 1401/04/18 16:37
کد خبر: 19605

صیادمنش رسما به هال سیتی پیوست/ قرارداد ۱+۴ ساله مهاجم ایران

با اعلام باشگاه هال سیتی، اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی ایران با قراردادی چهار ساله به این تیم پیوست.
صیادمنش رسما به هال سیتی پیوست/ قرارداد ۱+۴ ساله مهاجم ایران

سرانجام و بعد از چند هفته باشگاه هال سیتی انگلیس به صورت رسمی خبر امضای قرارداد دائمی با اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی ایران را اعلام کرد.

طبق اعلام سایت باشگاه هال سیتی، قرارداد صیادمنش چهار ساله است و می‌تواند از سوی باشگاه برای یک فصل دیگر هم تمدید بشود.

صیادمنش ابتدا در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به صورت قرضی از فنرباغچه ترکیه راهی هال سیتی شد؛ تیمی که در چمپیونشیپ انگلیس حضور داشت.

صیادمنش ۱۲ بازی برای سیتی انجام داد که در ۶ مسابقه در ترکیب اصلی قرار داشت. او یک بار و در دیدار مقابل کاردیف سیتی گلزنی کرد که به نوشته سایت باشگاه هال سیتی، از نظر ریاضی باقی ماندن این تیم در رقابت‌های چمپیونشیپ را تضمین کرد.

هال سیتی مبلغ خرید مهاجم ۲۱ ساله ایران را در خبر خود اعلام نکرده است اما چندی پیش مالک این باشگاه گفته بود که برای صیادمنش ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو به فنرباغچه می‌رسد و همچنین ۵۰ درصد از حق انتقال بعدی صیادمنش برای باشگاه ترکیه‌ای خواهد بود.

 صیادمنش در سال ۲۰۱۹ از تیم استقلال ایران راهی فنرباغچه شد. گفته می‌شود در قرارداد او با فنرباغچه، حق ۲۰ درصد انتقال دائمی به تیم‌های دیگر دیده شده است. در این صورت، استقلال می‌تواند از حضور صیادمنش در هال سیتی، ۲۰ درصد از مبلغ ۴.۵ میلیون یورو را به دست بیاورد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ay86e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین پاتوسی از لالیگا می‎‌آید؛ هافبک اسپانیایی با آبی‌ها توافق کرد+عکس