تاریخ انتشار: 1401/04/20 21:17
کد خبر: 19506

ناکامی فرهاد مجیدی در جذب باشوی کوچک

با وجود نظر مساعد فرهاد مجیدی برای جذب مهدی قایدی، مخالفت سرمربی پرتغالی شبا‌ب‌الاهلی باعث عدم انتقال قرضی این ستاره ایرانی شد.
ناکامی فرهاد مجیدی در جذب باشوی کوچک

در تعطیلات پیش‌فصل لیگ امارات، تیم‌ها برای حضوری قدرتمند در فصل جدید ادنوک لیگ مشغول انجام فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی هستند و حضور 3 چهره نام‌آشنای ایرانی در سطح اول فوتبال امارات، نگاه هواداران فوتبال در ایران را به مسابقات لیگ این کشور معطوف کرده است. فرهاد مجیدی در کسوت سرمربی در تیم الاتحاد کلبا فعالیت دارد و مهدی قایدی و احمد نوراللهی هم عضوی از تیم شباب‌الاهلی هستند. البته قایدی و نوراللهی به دنبال جدایی از تیم اماراتی بودند اما نظر مساعد سرمربی جدید باعث شد تا آن‌ها برای فصل جدید هم در جمع سرخ‌پوشان بمانند.

لئوناردو ژاردیم سرمربی جدید شباب‌الاهلی بعد از ارزیابی فنی انجام شده به مدیران باشگاه اعلام کرده که به حضور هر دو ستاره ایرانی در فهرست تیمش برای فصل جدید رقابت‌ها نیاز دارد و مجوز خروج این دو بازیکن نباید از سوی باشگاه شباب‌الاهلی صادر شود تا قایدی و نوراللهی در منتهی با یکدیگر هم‌تیمی بمانند.

ناکامی فرهاد در جذب باشوی کوچک

فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال بعد از حضور در فوتبال امارات، به دنبال جذب یک بازیکن ایرانی بود. او از ابتدا مبنای خود را بر جذب مهدی قایدی گذاشته و به دنبال خرید بازیکنی از لیگ برتر فوتبال ایران نبود. قرارداد بلندمدت قایدی با شباب‌الاهلی باعث شد تا راه دشواری برای جذب این ستاره ایرانی در پیش‌روی مدیران باشگاه الاتحاد کلبا قرار داشته باشد.

قایدی هنوز 4 فصل دیگر با باشگاه شباب‌الاهلی قرارداد دارد، با این‌حال فرهاد مجیدی پیشنهاد جذب قرضی ستاره سابق استقلال را به مدیران الاتحاد کلبا داد تا وارد مذاکره با مدیران باشگاه شباب الاهلی شوند. مدیران باشگاه شباب‌الاهلی صدور مجوز انتقال قرضی مهدی قایدی را منوط به تصمیم نهایی سرمربی پرتغالی خود دانسته بودند و با توجه به نظر مثبت ژاردیم برای ادامه حضور قایدی در ترکیب شباب‌الاهلی، حضور این بازیکن در جمع شاگردان فرهاد مجیدی منتفی به نظر می‌رسد.

مجیدی بعد از ناکامی در جذب مهدی قایدی، احتمالاً فعالیت دیگری برای خرید بازیکن ایرانی نخواهد داشت و فهرست الاتحاد کلبا برای فصل جدید را بدون حضور بازیکنان ایرانی چینش خواهد کرد. البته که فرهاد مجیدی در جمع نفرات کادرفنی از دو دستیار ایرانی بهره می‌برد و صالح مصطفوی در کنار علی ربانی همراه مجیدی در لیگ امارات هستند.

امیرحسین حسین‌زاده پدیده فصل گذشته استقلال یکی از گزینه‌های مطرح شده در حوالی تیم اماراتی بود اما تصمیم احتمالی حسین‌زاده حضور در فوتبال اروپا و لیگ بلژیک است و احتمال همکاری دوباره او با فرهاد مجیدی در فصل آینده دور از انتظار به نظر می‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byqr8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت استقلال و پرسپولیس بر سر یک لژیونر