تاریخ انتشار: 1401/04/21 23:43
کد خبر: 19450

پاری‌سن‌ژرمن هم رونالدو را نخواست/ ما بلینگ بلینگ نمی‌خواهیم!

رونالدو و مدیر برنامه هایش همچنان در یافتن تیمی بزرگ برای فصل آینده ناکام هستند
پاری‌سن‌ژرمن هم رونالدو را نخواست/ ما بلینگ بلینگ نمی‌خواهیم!

این روزها معمای بزرگ بازار نقل و انتقالات اروپا این است که چه اتفاقی برای کریستیانو رونالدو خواهد افتاد.

ستاره منچستریونایتد برای غیبت در اردوی پیش فصل تیمش درخواست مجوز کرد و آنطور که مشخص شده ایجنتش او را به باشگاه های دیگر پیشنهاد داده است. بعد از پیشنهاد او به چلسی و بایرن مونیخ، نام پاری سن ژرمن به عنوان سومین تیم بزرگ برای رونالدو مطرح شد.

خبر منتشر شده توسط وب سایت فرانسوی Le Parisien سر و صدای زیادی را در هواداران ایجاد کرد و برای لحظاتی آنها از تصور دیدن خط حمله ای متشکل از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هیجان زده شدند . دو فوق ستاره و دو دشمن فوتبالی در رختکن مشترک.

 اما به نظر می رسد که این اتفاق امکان پذیر نخواهد بود و صرفاً در حد یک آرزو باقی خواهد ماند. به گزارش روزنامه فرانسوی، ژرژ مندس ، مدیربرنامه کریستیانو با ناصر الخلیفی ، رئیس پاری سن ژرمن دیدار کرده و پیشنهاد امضای قرارداد با ستاره پرتغالی را که هنوز یک سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، به او داده است. اما این مدیر برنامه سرشناس با واکنش منفی رئیس باشگاه قهرمان لیگ یک فرانسه مواجه شد.

لوپاریزین نوشته: «پاریس در را به روی این فرضیه بسته است. باشگاه بر این باور است که در شرایط فعلی جایی برای رونالدو وجود ندارد - از نظر اقتصادی و ورزشی – و این انتقال فقظ ظاهری جذاب  و بلینگ بلینگ دارد.»

این دلیل اصلی عدم پیوستن کریس به تیم پاریسی خواهد بود: مشخصات او با آنچه باشگاه در حال حاضر برای تقویت خود به دنبال آن است مطابقت ندارد.

اصطلاح بلینگ بلینگ که عموماً برای اشیاء تجملی و خودنمایی به کار می رود، توسط ناصر الخلیفی در مصاحبه ای در ماه گذشته و زمانی که وی از تغییر در سیاست ورزشی باشگاه خبر داد، بیان شد. رئیس قطری توضیح داد: « ما باید واقع بین باشیم، ما دیگر خواهان بازیکنان پر زرق و برق و بلینگ بلینگ نیستیم. ما 11 سال است که کارهای بزرگی انجام داده ایم، اما هر سال باید از خود بپرسیم که چگونه پیشرفت کنیم، چگونه بهتر شویم. »

کریستیانو رونالدو یک سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، باشگاهی که روز سه شنبه بدون او یک بازی دوستانه مقابل لیورپول برگزار کرد.

حقیقت این است که ستاره گلزن پرتغالی می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، تورنمنتی که در آن 141 گل به ثمر رسانده است که یک رکورد عالی است، اما او حاضر نیست پول را رها کند. حقوق او کمتر از 30 میلیون دلار در سال نیست، که این نیز هر نوع مذاکره برای جذب او را پیچیده می کند. با بسته شدن درهای چلسی، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ، آینده رونالدو حداقل برای این فصل در اولدترافورد باقی خواهد ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qan6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیبالا به انتظار رونالدو، اینتر به انتظار دیبالا؛ معادله چند مجهولی!