تاریخ انتشار: 1395/08/18 17:42
کد خبر: 250209

غیر رسمی؛ خامس رودریگز به یوونتوس پیوست

یک نشریه ورزشی معروف ایتالیایی مدعی شده است که رئال مادرید هافبک کلمبیایی‌ خود را در بازار نقل‌و‌انتقالات زمستانی به بانوی پیر می‌دهد.
غیر رسمی؛ خامس رودریگز به یوونتوس پیوست

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، اظهارات اخیر خامس رودریگس درباره کم بودن دقایق حضورش در ترکیب رئال‌ مادرید و اینکه نمی‌‌خواهد در تیم زیدان صرفاً نقش یک نیمکت‌نشین را ایفا کند، سبب شکل گرفتن موج جدید از شایعات درباره این هافبک کلمبیایی شده است.

بازیکن پیشین موناکو از ابتدای فصل تاکنون جایی در برنامه‌های زین‌الدین زیدان نداشته است و اوضاعش با زمانی که کارلو آنچلوتی هدایت کهکشانی‌ها را عهده‌دار بود، زمین تا آسمان فرق دارد.

همین موضوع سبب شده است که نشریه ایتالیایی کوریره دلواسپورت ادعا کند که خامس در بازار نقل‌و‌انتقالات ماه ژانویه راهی تورین می‌شود.

اظهارات اخیر زیزو در یکی از کنفرانس‌های خبری‌اش مبنی براینکه به هیچ وجه حاضر نیست منافع خامس را به منافع تیم ترجیح دهد، نشانه‌ای از احتمال عدم تغییر وضعیت این بازیکن ملی‌پوش در آینده‌ای نزدیک حمایت داشت و به این ترتیب احتمال جدا شدن او از سفیدپوشان مادرید شاید آنقدرها هم بعید نباشد.

از طرفی خط میانی یوونتوس که این فصل عملکرد ضعیفی داشته به شدت مترصد جذب جانشینی برای پل پوگباست و خامس گزینه خوبی برای این کار است. البته این اولین باری نیست که بانوی‌پیر برای خرید خامس تمایل نشان می‌دهد.

رابطه میان فلورنتینو پرس‌، رئیس باشگاه رئال مادرید و همتای ایتالیایی‌اش در یوونتوس، جوزپه ماروتا هم خوب است که این هم فاکتور دیگری است که احتمال انتقال خامس به تورین را افزایش می‌دهد.

ادعای کوریره درمورد پیوستن خامس به یوونتوس در شرایطی است که بانوی پیر برای عقد قرارداد با اکسل ویتسل، هافبک بلژیک زنیت در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد به توافق رسیده است.

بزرگ‌ترین مانعی که بر سر انتقال خامس به تورین وجود دارد، محرومیت یکساله باشگاه‌ رئال مادرید از خرید بازیکن جدید توسط فیفاست که فروش بازیکنی مانند او را سخت می‌کند. محرومیت کهکشانی‌ها به احتمال فراوان از ابتدای سال 2017 آغاز می‌شود و این تیم را تا ماه ژانویه سال آینده از خرید بازیکن باز می‌دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gekzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران رئال خواهان اخراج بنزما از ترکیب اصلی کهکشانی‌‌ها شدند