تاریخ انتشار: 1401/04/23 00:50
کد خبر: 19385

رونی: لوئیس سوارز به درد تیم من نمی‌خورد

وین رونی، سرمربی جدید دی‌سی یونایتد، اعلام کرد که لوئیس سوارز، ستاره سابق بارسا و اتلتیکو، نمی‌تواند گزینه مناسبی برای تیمش باشد.
رونی: لوئیس سوارز به درد تیم من نمی‌خورد

 رونی که به تازگی هدایت دی سی یونایتد را برعهده گرفت، به دنبال تقویت تیمش است اما تاکید کرد که ترجیح می دهد بازیکنانی را به خدمت بگیرد که تشنه موفقیت باشند.

این در حالی است که سوارز 35 ساله که در پایان فصل اخیر از اتلتیکو مادرید جدا شد، به دنبال باشگاهی جدید است تا پیش از جام جهانی 2022 خود را در فرم مطلوب نگه دارد. او به تازگی گفت که پیشنهادهایی از لیگ آمریکا دریافت کرده اما به نظر می رسد رونی علاقه‌ای به جذب او ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" من خیلی به سوارز احترام می گذارم. او بازیکن فوق العاده ای است اما چیزی که من می خواهم، بازیکنان تشنه موفقیت است.

من می خواهم بازیکنانی به این باشگاه بیایند که تشنه موفقیت باشند و بخواهند به اینجا بیایند و همچنین چیزهای زیادی برای ارائه داشته باشند و بتوانند هر همه دیدارها بازی کنند و در همه جلسات تمرینی حضور داشته باشند.

بنابراین ما سخت تلاش می کنیم تا بازیکنانی که مناسب ما هستند را پیدا کنیم و من مطمئنم که در آینده ای نزدیک، خریدهای جدیدمان را معرفی خواهیم کرد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8jvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونی رسما به اورتون برگشت