تاریخ انتشار: 1401/04/23 23:05
کد خبر: 19337

نقش قطری‌ها در معادلات بایرن مونیخ/ وسوسه جذاب پول بیشتر!

بایرن مونیخ تمایلی به فروش روبرت لواندوفسکی به بارسلونا ندارد و برای این کار دلایل خاص خود را دارد.
نقش قطری‌ها در معادلات بایرن مونیخ/ وسوسه جذاب پول بیشتر!

روبرت لواندوفسکی مدتهاست بابت ابراز تمایل به جدایی از بایرن مونیخ تبدیل به سوزه بزرگ فصل نقل و انتقالات شده است. حالا خبر رسیده که بایرن مونیخ دوست دارد واندوفسکی به جای بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن یا چلسی برود.

در حالی ‌که تنها ۱۲ ماه از قرارداد فعلی لوا در مونیخ باقی مانده، گفته می‌شود که به دلیل وضعیت مالی بهتر دو باشگاه فرانسوی و انگلیسی، بایرن مونیخ دوست دارد مهاجم لهستانی‌اش را به جای بارسلونا که تیم مورد نظر خود لوا است به پاری‌سن‌ژرمن یا چلسی بفروشد.

بارسا در ماه‌های اخیر به‌ شدت به دنبال خرید لواندوفسکی از بایرن بوده ولی تاکنون با باواریایی ها به توافق نرسیده است. روزنامه «اسپورت» مدعی شده که بارسا قرار است این هفته چهارمین و آخرین پیشنهاد برای خرید لواندوفسکی را به بایرن مونیخ پیشنهاد بدهد.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که اگر پیشنهاد جدید در حدود ۵۰ میلیون یورو باشد سران باشگاه مونیخی با متئو آلمانی مدیر ورزشی بلوگرانا برای بحث در مورد احتمال وقوع این انتقال مذاکره خواهند کرد.

با توجه به مسائل مالی بارسا و نیاز فوری بایرن مونیخ به پول نقد برای جذب ماتایس دی‌لیخت از یوونتوس، بایرن علاقه‌مند به فروش بازیکنش به باشگاه های ثروتمند چلسی و پی‌اس‌جی است.

هر دو باشگاه ذکر شده در بازار نقل و انتقالات تابستانی به خرید لواندوسکی ابراز علاقه کرده‌اند. در این بین پاری‌سن‌ژرمن با مالکان قطری ثروتمند خود به شدت مورد توجه بایرنی‌هاست و آنها تمایل دارند که لوا را با شرایط مالی بهتر به این تیم فرانسوی بفروشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8jyb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیورپول به دنبال جذب پدیده بارسلونا