تاریخ انتشار: 1401/04/24 12:30
کد خبر: 19323

ابراز علاقه سرمربی پاری سن ژرمن به تورام ستاره نیس: او را می‌خواهم

کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، علاقه زیادی به همکاری با خفران تورام دارد.
ابراز علاقه سرمربی پاری سن ژرمن به تورام ستاره نیس: او را می‌خواهم

پاری سن ژرمن به دنبال جذب مدافعی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است اما تا به حال به نتیجه قطعی در این زمینه نرسیده است.

حضور کریستوف گالتیه روی نیمکت این تیم با تغییرات بسیاری همراه بوده و حالا به نظر می‌رسد که این مربی فرانسوی فهرستی از بازیکنان مدنظرش را به مدیران پاری سن ژرمن ارائه کرده است.

نام خفران توران نیز در این فهرست به چشم می‌خورد که عملکرد دفاعی بسیار خوبی در ترکیب نیس داشت و فصل گذشته یکی از بازیکنان موفق تحت هدایت گالتیه در این تیم فرانسوی بود.

همین باعث شده که گالتیه به مدیران پی اس جی تاکید کند که برای جذب این بازیکن با مدیران نیس وارد مذاکره شده و برای جذب او به هر شکل ممکن اقدام کنند.

روزنامه اکیپ فرانسه مدعی شده که این مدافع نیز علاقه بسیاری به همکاری مجدد با گالتیه دارد و امیدوار است که بتواند در این تابستان از جمع بازیکنان نیس جدا شده و به پی اس جی ملحق شود.

خفران تورام پس لیلیان تورام، پسر اسطوره بزرگ فوتبال فرانسه، و برادر مارکوس تورام است که در حال حاضر وینگر بروسیا مونشن گلادباخ است و عملکرد خوبی در این تیم ارائه کرده است.

مذاکرات برای انجام این انتقال آغاز شده و پاری سن ژرمن در تلاش است تا این مدافع فرانسوی مدنظر سرمربی جدید تیمش را برای فصل آینده به ترکیب این تیم اضافه کند اما هنوز مبلغ مدنظر باشگاه نیس و موافقت مدیران این باشگاه فرانسوی برای فروش این بازیکن مشخص نیست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z95eb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بحران زودهنگام در PSG؛ تنش بین لیونل مسی و امباپه!