تاریخ انتشار: 1401/04/24 15:12
کد خبر: 19319

عذرخواهی BBC: استرلینگ بازیکن متجاوز نیست

شبکه خبری بی بی سی از اشتباهی که در معرفی رحیم استرلینگ، ستاره جدید چلسی، به عنوان بازیکن متهم به تجاوز داشته عذرخواهی کرد.
عذرخواهی BBC: استرلینگ بازیکن متجاوز نیست

 چند روز قبل خبری در رسانه‌های انگلیسی مبنی بر این منتشر شد که یکی از بازیکنان شناخته شده حاضر در لیگ برتر به اتهام تجاوز بازداشت شده است.

شبکه بی بی سی در گزارشی که در این باره منتشر کرد به اشتباه عکسی از استرلینگ که به تازگی به باشگاه چلسی ملحق شده را در پس زمینه مجری خود در حین بحث و صحبت درباره این خبر به نمایش گذاشت.

آنها خیلی زود متوجه این اشتباه شدند و گفته شد که دلیل چنین اشتباهی این بود که اخبار زیادی درباره انتقال این بازیکن به چلسی در ساعات قبلی منتشر شده بود.

این شبکه خبری با عذرخواهی از استرلینگ تاکید کرد که این بازیکن 27 ساله هیچ ارتباطی با پرونده بازداشت این بازیکن لیگ برتری که به اتهام تجاوز از سوی پلیس انجام شده ندارد.

مجری این بار در عذرخواهی‌ای که به صورت زنده پخش شد گفت:« ما چند ساعت قبل در مجله خبری ورزشی خودمان بنا به یک اشتباه فنی تصویری اشتباه را درباره پرونده بازیکنی لیگی برتری که به دلیل آزار جنسی و تجاوز بازداشت شده منتشر کردیم. تصویری از بازیکنی متفاوت که هیچ ارتباطی با این پرونده نداشت. ما به خاطر این اشتباه عذرخواهی می‌کنیم.»

مسئولان این شبکه همچنین تاکید کردند که این عذرخواهی در برنامه بعدی مجله ورزشی که پخش شود تکرار خواهد شد تا هیچ یک از بینندگان این برنامه و این شبکه تلویزیونی انگلیسی به اشتباه نیفتند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5vkb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنی که دوست دارد مورد نفرت هواداران باشد