تاریخ انتشار: 1401/04/25 11:53
کد خبر: 19283

کولیبالی، دومین خرید چلسی

چلسی جایگزین آنتونیو رودیگر که به رئال مادرید نقل مکان کرده است را پیدا کرد و کالیدو کولیبالی را به خدمت گرفت.

کولیبالی، دومین خرید چلسی

به نقل از تایمز، کالیدو کولیبالی، ملی پوش سنگالی بعد از جدایی از ناپولی به عضویت تیم چلسی درآمد تا بعد از رحیم استرلینگ دومین خرید بزرگ دوران پسا آبراموویچ در این تیم باشند. 

توماس توخل و چلسی برای جانشینی آنتونیو رودیگر که به رئال مادرید رفته است روی کالیدو کولیبالی دست گذاشتند و این بازیکن را به خدمت گرفتند. همانطور که باشگاه لیگ برتری تایید کرد، این بازیکن ۳۱ ساله تا سال ۲۰۲۶با چلسی قرارداد امضا کرد.

طبق گزارش رسانه ها، چلسی بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون یورو برای جذب این مدافع میانی پرداخت کرده است. بارسلونا و یوونتوس خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن بودند. در این بین منچستریونایتد یکی از مشتریان اصلی کولیبالی بود. پیش‌تر آئورلیو دی لائورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی در واکنش به این خبر گفته بود که نمی‌تواند این بازیکن را مجبور به ماندن در ناپولی کند.

کولیبالی  با خوشحالی از حضور در چلسی گفت: اکنون بسیار خوشحالم که در چلسی هستم. چلسی تیم بزرگی در جهان است و رویای من همیشه بازی در لیگ برتر بوده است.

کولیبالی در سال ۲۰۱۴ از باشگاه دسته اول خنک بلژیک به ناپولی نقل مکان کرد. در آن زمان ناپولی تنها ۷ میلیون یورو برای این ملی پوش سنگالی پرداخت کردند. کولیبالی ۳۱۷ بازی در ناپل انجام داد. این بازیکن ۳۱ ساله ۱۴ گل به ثمر رساند و ۸ پاس گل داد. او اکنون در چلسی جای خالی آنتونیو رودیگر بازیکن آلمانی را پر خواهد کرد. این بازیکن ۲۹ ساله که قراردادش در تابستان به پایان رسید به رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا پیوست.

همچنین آندریاس کریستنسن یکی دیگر از مدافعان اصلی این تابستان چلسی را ترک کرد و راهی بارسلونا شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3key88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره نقل و انتقالاتی پرید؛چلسی و منچستریونایتد بدنبال گزینه دیگری باشند

کونته:در نقل و انتقلات ناکام بوده ایم
برخی چیزها در حال عوض شدن هستند