تاریخ انتشار: 1401/04/26 09:57
کد خبر: 19239

خشم هواداران یوونتوس از اظهارات کان درباره دلیخت

هواداران تیم فوتبال یوونتوس نسبت به اظهارات مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ درباره مدافع میانی بانوی پیر موضعگیری کردند.
خشم هواداران یوونتوس از اظهارات کان درباره دلیخت

اظهارات اولیور کان مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در مراسم معرفی بازیکنان این تیم به هواداران یوونتوس برخورده است.

کان روز گذشته (شنبه) در این مراسم همراه با حسن صالیحمیدزیچ، مدیرورزشگاه باشگاه بایرن مونیخ شرکت کرد و گفت‌و‌گویی با شبکه‌های تلویزیونی آلمان انجام داد. او در اظهاراتش به سفر اخیر صالیحمیدزیچ به تورین برای مذاکره با یوونتوس برای خرید ماتیس دلیخت اشاره داشت و تأیید کرد که هم باواریایی‌ها خواهان جذب این بازیکن هستند، هم خود بازیکن تمایل دارد که به قهرمان بوندس‌لیگا ملحق شود.

کان به شبکه بلیک‌پونکت اسپورت گفت: ما مذاکراتی داشتیم و خود بازیکن هم می‌خواهد به بایرن مونیخ بیاید. باز هم مذاکره خواهیم کرد و بعد از آن باید دید چه می‌شود.

در ادامه صالیحمیدزیچ با شبکه اسکای اسپورت صحبت کرد و گفت: بر کسی پوشیده نیست که ما در تورین با مسئولان یوونتوس ملاقات کردیم. با هم صحبت‌هایی داشتیم و این صحبت‌ها ادامه خواهد داشت.

اظهارات این دو مقام بایرن مونیخ در حالی که پیشنهاد 60 میلیون یورویی‌شان هنوز 30 میلیون یورو با رقم مورد نظر یووه فاصله دارد، به مذاق هواداران بانوی پیر خوش نیامده است و آنها در فضای مجازی به ابراز نارضایتی پرداخته‌اند.

در حالی که گروهی از هواداران یوونتوس از این ماجرا بسیار خشمگین شده‌اند، پاسخ باشگاه تورینی این بوده است که با رفتن دلیخت مشکلی ندارد به شرط اینکه پیشنهادی مناسب برای او دریافت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oammv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد جدید بایرن مونیخ به یوونتوس برای جذب دلیخت