تاریخ انتشار: 1401/04/26 13:54
کد خبر: 19226

سود ۵ باشگاه لهستانی از انتقال لواندوفسکی به بارسلونا

چند باشگاه قبلی مهاجم چند فصل اخیر بایرن مونیخ هم از انتقال او به جمع کاتالان‌ها سود می‌برند.
سود ۵ باشگاه لهستانی از انتقال لواندوفسکی به بارسلونا

روبرت لواندوفسکی که در پی توافق دو باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا، انتقالش به جمع آبی‌واناری‌‌پوشان در آستانه رسمی شدن است، چند باشگاه لهستانی هم از انتقال او سود خواهند برد. این مهاجم 33 ساله قراردادی چهار ساله‌ با بارسلونا امضا خواهد کرد و بایرن مونیخ از این انتقال 45 میلیون یورو نصیبش خواهد شد و 5 میلیون یورو بند پاداش نیز در نظر گرفته شده است. 

بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا؛ پنج باشگاه قبلی لواندوفسکی یعنی لژیا ورشو، لچ پوزنان، زنیش پروژکوف، دلتا ورشو و وارسوویا ورشو در لهستان در مجموع 2 میلیون یورو بابت انتقال او از بایرن به بارسلونا به خاطر حق رشد، سود خواهند برد.

باشگاه وارسوویا ورشو که لواندوفسکی بین سال‌های 1997 تا 2004 عضو آکادمی این باشگاه بود و در رشد او نقش پررنگی داشت، به تنهایی 625 هزار یورو بابت حق رشد این بازیکن نصیبش خواهد شد.  

این مهاجم لهستانی در سال 2010 از تیم لچ پوزنان جدا و در ازای 4.75 میلیون یورو به بوروسیا دورتموند پیوست. او در ادامه در سال 2014 راهی بایرن مونیخ شد و ضمن به ثمر رساندن 344 گل در 374 بازی، به این تیم برای کسب 19 جام مختلف از جمله هشت قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qaad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیشنهاد جدید بارسا برای جذب لواندوفسکی