تاریخ انتشار: 1401/04/27 00:36
کد خبر: 19195

توافق شفاهی یوونتوس و بایرن برای انتقال دلیخت

دو باشگاه یوونتوس و بایرن مونیخ برای انتقال ماتیاس دلیخت به توافقات شفاهی دست پیدا کردند.
توافق شفاهی یوونتوس و بایرن برای انتقال دلیخت

پس از فروش روبرت لواندوفسکی به بارسلونا، خزانه بایرن مونیخ برای تقویت این تیم پر شد و آنها در نخستین اقدام پس از جدایی مهاجم لهستانی خود، مدافع جوان یووه را به‌خدمت خواهند گرفت.

جانلوکا دی مارزیو خبرنگار ایتالیایی اسکای اسپورت دقایقی قبل در وب‌سایت شخصی خود نوشت که بایرن مونیخ برای بستن قرارداد و آوردن ماتیاس دلیخت به بوندس‌لیگا عجله دارد. پس از فروش لواندوفسکی، ژرمن‌ها با یوونتوس برای جذب مدافع هلندی به توافق شفاهی رسیدند.

به‌روزرسانی‌های جدید نشان می‌دهد که قرارداد جدید، این بازیکن را به بایرن می‌آورد. مدیران باشگاه باواریایی پس از ارائه مجدد پیشنهاد خود، در این دقایق با باشگاه یوونتوس به توافق شفاهی دست یافتند. یوونتوس 70 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو پاداش پذیرفت.

فابریتزیو رومانو دیگر خبرنگار مشهور دنیای نقل و انتقالات نیز این خبر را تأیید کرد و از توافق شفاهی بین دو تیم خبر داد. او در صفحه توئیتر خود نوشت: بایرن مونیخ پیشنهادی برای قرارداد 70 میلیون یورو تضمینیِ ماتیاس دلیخت به‌علاوه 10 میلیون پاداش که به آسانی به دست می‌آیند؛ ارائه کرد.

 

t2wzulrb

 

او ادامه داد: یوونتوس پذیرفته است که این قرارداد اوایل هفته آینده تکمیل شود. قرارداد رسمی نیز برای ماتیاس و نمایندگان ارسال خواهد شد که قبلاً تا سال 2027 توافق شده است.

بدین‌ترتیب دلیخت 22 ساله که با درخشش در آژاکس راهی یوونتوس شده بود، پس از 117 بازی برای بیانکونری راهی آلمان خواهد شد تا پیراهن بایرن را بر تن کند. نکته جالب اینکه پیش از پیوستن به یووه، دلیخت برای آژاکس نیز دقیقا 117 بار به میدان رفته بود.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z95j6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا PSG از تلاش برای جذب پل پوگبا دست کشید؟