تاریخ انتشار: 1401/04/27 11:06
کد خبر: 19187

ناارحتی نانی از رونالد: اوجواب تماسم را نمی‌دهد/می خواهم بگویم در یونایتد بماند

نانی، هم تیمی سابق و دوست نزدیک، کریستیانو رونالدو، معتق است که این بازیکن باید به حضورش در مچستریونایتد ادامه دهد.
ناارحتی نانی از رونالد: اوجواب تماسم را نمی‌دهد/می خواهم بگویم در یونایتد بماند

 رونالدو به مدیران باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده که تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم ندارد و قصد دارد اولدترافورد را برای دومین بار ترک کند.

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره باشگاه بعدی این ستاره پرتغالی به گوش رسیده اما هنوز مشخص نیست که مقصد نهایی این بازیکن چه تیمی خواهد بود.

گفته می‌شد که چلسی و بایرن مونیخ شانس اصلی را برای جذب این بازیکن دارند اما بسیاری از مدیران بایرن در چند روز اخیر هرگونه مذاکره و تلاش برای به خدمت گرفتن او را تکذیب کردند.

نانی که در زمان حضور رونالدو در یونایتد  در دوره اول رابطه بسیار نزدیکی با این بازیکن داشت، از او خواست که در این تصمیم تجدیدنظر کند و به حضورش در اولدترافورد ادامه دهد.

این وینگر 35 ساله درباره تصمیم رونالدو به خبرنگاران گفت:« من امیدوارم که او در یونایتد بماند. او بازیکن بسیار مهمی به حساب می‌‌آید و بازیکنی است که همیشه در زمین بازی سرنوشت‌ساز ظاهر می‌شود. من امیدوارم که او در شرایط خوبی باشد و بتواند به این باشگاه کمک کند.»

نانی درباره تلاشی که برای متقاعد کردن رونالدو به ادامه حضور در یونایتد داشته اظهار داشت:« من سعی کردم که با او صحبت کنم اما وقتی در تعطیلات حضور دارد، جواب تماس هیچکس را نمی‌دهد. من هم در حال حاضر مشکلات بسیاری دارم اما احتمالا ما خیلی زود با هم صحبتی خواهیم داشت.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oamld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو سوپرایز شد؛ تصمیم فوق‌ستاره تغییر می‌کند؟
امیدواری شیاطین سرخ؛