تاریخ انتشار: 1401/04/29 18:53
نوردی موکیله در مسیر پاریس؛
کد خبر: 19067

پایان رویای PSG؛ جذب گزینه جدید در راه است

با کم رنگ شدن رویای جذب میلان اشکرینیار، پاری‌سن ژرمن در حال مذاکره برای جذب نوردی موکیله، ملی‌پوش فرانسوی لایپزیش است.
پایان رویای PSG؛ جذب گزینه جدید در راه است

 پاری‌سن ژرمن در هفته‌های اخیر به‌شدت برای جذب میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر تلاش کرد و در نهایت نتوانست رضایت مدیران نراتزوری برای این انتقال را جلب کند. پیشنهاد باشگاه فرانسوی فراتر از 60 میلیون یورو نرفت و در پایان و با منتفی شدن انتقال گلیسون برمر به اینتر، نام میلان اشکرینیار نیز از لیست فروش این باشگاه خارج شد. اما به نظر می‌رسد پاری‌سن ژرمن چند روزی است پروژه جذب بازیکنان جانشین را آغاز کرده و فاصله‌ای تا خرید یک مدافع جدید ندارد.

نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد پاری‌سن ژرمن در حال مذاکره با مدیران لایپزیش برای جذب نوردی موکیله، مدافع این تیم است و به‌صورت شخصی با خود این بازیکن فرانسوی به توافق اولیه دست یافته است. مدیران پاریس در چند روز گذشته مذاکرات خود را برای جذب نوردی موکیله آغاز کرد و این روند در چند ساعت اخیر پیشرفت زیادی داشته است. مبلغ انتقال حدود 10 میلیون یورو فراتر خواهد رفت و با توجه به اینکه قرارداد موکیله در پایان فصل بعد با لایپزیش به اتمام می‌رسد، پروسه جذب او چندان دشوار نخواهد بود.

njzd3rnk

 

همچنین کریستوف گالتیه، سرمربی جدید پاری‌سن ژرمن شیفته عملکرد و قدرت تطبیق پذیری این مدافع فرانسوی بوده و معتقد است که موکیله بلندقامت می‌تواند در ترکیب تیمش درخشان ظاهر شود. موکیله بازیکنی چند پسته است و می‌تواند در شرایط مختلف برای کریستوف گالتیه به میدان برود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5vqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مشکل سهمیه بزرگسالان استقلال اینگونه حل شد
با حضور حردانی، آمانوف و جلالی در لیست زیر 25 سال

کاوه رضایی، فقط یک گام تا عقد قرارداد با استقلال
حضور مهاجم مد نظر آبی‌ها در ایفمارک

سانتر تماشایی محرمی در پلی‌آف لیگ قهرمانان
بازگشت درخشان مدافع ایرانی به ترکیب دینامو؛